• یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403042416500
  • خبرنگار : 50037

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ :

شاخص‌های تخصیص اعتبارات باید بازنگری شود

شاخص‌های تخصیص اعتبارات باید بازنگری شود

ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ گفت: متأسفانه برخی از شاخص‌ها از شهرستان در استان و کشور وجود دارد که با واقعیت متفاوت بوده و باید این شاخص‌های تخصیص اعتبارات شهرستان بهار بازنگری شود.

فتحَ‌الله توسلی یکشنبه ۲۴ تیرماه در شورای اداری شهرستان بهار با بیان اینکه متأسفانه  برخی از شاخص‌ها از شهرستان در استان و کشور وجود دارد که با واقعیت متفاوت است، گفت: در این رابطه معیار جذب اعتبارات شاخص‌هایی است که مشخص شده است به طور مثال در شهرستان بهار اشاره شده که  ۱۰۰ درصد راه‌ها آسفالت است ولی  در حالی که چنین  چیزی نیست.

وی افزود: وزارت ارتباطات معتقد بود که تمامی نقاط حوزه انتخابیه پوشش ارتباطی دارد ولی وقتی بین مردم می‌رویم واقعیت طور دیگری است و باید این شاخص‌ها اصلاح شود که این امر زمان‌بر است.

توسلی بیان کرد:  حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات از استان در حال برگشت به خزانه است، که فقط اعتبار یکی‌ از ادارات کل ۲۳۳ میلیارد تومان است و ما  باید برای اعتبار از آن وزارتخانه به آن وزارتخانه برویم.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبارات متوازن استان بود، گفت: کل اعتبارات در شهرستان بهار ۵۵ میلیارد تومان بوده که با این اعتبار کاری نمی‌شود کرد، در همین رابطه  تلاش کردیم که از منابع خارج از استان اعتبار جذب کنیم که از جمله آن می‌توان به جذب  بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف برای حوزه راه شهرستان اشاره کرد.

وی از احداث و تجهیز سال گذشته مجتمع‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: اگر  احداث و تجهیز این مجتمع‌های آبرسانی در سال گذشته انجام نمی‌گرفت به‌طور قطع اکنون جمعیتی بیش از  ۲۰ هزار نفر با مشکل تأمین آب شرب مواجه می‌شدند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گره‌گشایی از مشکلات مردم است و این رویه با همدلی و انسجامی که در سطح شهرستان است قطعا در کار مردم تسهیل ایجاد خواهد شد. قطعی برق و کاهش سوخت موجب مشکل و  گلایه کشاورزان و تراکتورداران شده که باید در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با تاکید بر اینکه تمام تلاش مسئولان شهرستان گره گشایی از مشکلات مردم است، افزود: با  این رویه همدلی و انسجامی که در سطح شهرستان وجود دارد به طور قطع در کار مردم تسهیل ایجاد خواهد شد.

توسلی در ادامه شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان را  بهترین پاداش الهی برای  شهدای خدمت دانست و  گفت: شهدای خدمت در خصوصیات مختلف جزء بهترین ها بودند و همواره بر آنچه که می‌گفتند عمل می‌کردند.

وی ضمن تقدیر از هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، گفت:  در کمتر از چهار ماه برگزاری سه انتخابات کار بسیار بزرگی بود که انجام شد که  مقام معظم رهبری همواره  با تدبیر ارزشمند خود و  در آرامش این موضوع را راهبری کردند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: میزان رأی ملت است ،همه ما باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم و به طور قطع مجلس و دولت در حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.

توسلی ادامه داد: مدیران تا زمان تشکیل دولت جدید بدون هیچ وقفه‌ای کار خود را انجام بدهند و تلاش خود را بکار گیرند چرا که نباید کار مردم متوقف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha