• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403042315605
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۴ فقره سرقت در مراغه

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۴ فقره سرقت در مراغه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۴ فقره سرقت و کشف یک دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت خودرو درسطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه‌ی شبانه روزی و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی سارق سابقه دار در حین رانندگی یک دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده و بازسازی صحنه تاکنون به ۴ فقره سرقت خودرو در مراغه اعتراف و تعداد یک دستگاه خودرو مسروقه( پراید پلاک مخدوش ) کشف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه در ارتقاء سطح امنیت نیاز به مشارکت همگانی داریم، گفت: پارک خودرو در نقاط خلوت و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده زمینه ساز سرقت هستند که پیشگیری از این موارد باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش نمایند.

کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در چاراویماق

سرهنگ فرامرز بابایاری فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری یک سارق خبرداد و در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ سفید رنگ مشکوک و پس از متوقف نمودن،جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی ادامه داد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد خودروی توقیفی یک دستگاه پژو پارس elx سفید بوده که به پژو ۴۰۵ تغییر ظاهر داده شده و شماره موتور و شاسی آن نیز به طرز ماهرانه دستکاری شده که در بررسی های بیشتر مشخص گردید خودرو سرقتی و پلاک آن نیز جعلی می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شرور قمه کش دستگیر شد

سرهنگ غلامحسین زاهد فرمانده انتظامی شهرستان هریس از دستگیری شرور قمه کشی که قصد حمله به پلیس را داشت خبر داد و بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش شهرستان هریس که قصد حمله به پلیس را داشت، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گزاهد در پایان ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

قاچاق شکر درمراغه

سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۵ تن شکر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران مبارزه با قاچاق حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده ۱۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶ میلیارد ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha