• جمعه / ۲۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403042215140
  • خبرنگار : 50673

قدردانی امام جمعه بندرعباس از مشارکت فعال و حضور مردم هرمزگان در انتخابات

قدردانی امام جمعه بندرعباس از مشارکت فعال و حضور مردم هرمزگان در انتخابات

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا در مسیر تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در کشور موفق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، امروز جمعه ۲۲تیر، افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی که خداوند در اختیارمان قرار داده است بزرگترین نعمت ولایت فقیه است که ادامه ولایت پیامبر اسلام است.

وی گفت: خدا ما را زیر بیرق ولی فقیه قرار داده است و این بزرگترین نعمت ماست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سکان دار این انقلاب است، افزود: این انقلاب با وجود رهبر معظم انقلاب ریشه و پایه‌ای محکم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: دشمنان بارها میخواستند کشورمان را وارد جنگ‌های مختلف کنند، اما با درایت مقام معظم رهبری این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری نیز بدون رئیس جمهور و بدون مجلس در مقطعی حتی یک روز برنامه‌ها عقب نماند و انتخابات به خوبی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز دانشجویان آمریکا وقتی پیام رهبر معظم انقلاب را می‌شنوند و عکس رهبری را بالا میبرند و آن روزی که به جوانان آمریکایی پیغام دادند که شما در مسیر درست تاریخ حرکت می‌کنید این مشوقی بود و رهبر معظم انقلاب مسیر درست را برای جوانان تبیین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به روز شورای نگهبان نیز افزود: همه دنیا شورای نگهبان دارند، اما با نام‌های مختلف که قوانین مصوب مجلس را با قانون اساسی تطبیق می‌دهند.

وی گفت: در کشورمان کار نظارت بر انتخابات و تائید صلاحیت‌ها بر عهده شوای نگهبان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به قیام امام حسین (ع) افزود: اهداف امام حسین از قیام عاشورا اصلاح امت و بازگرداندن ان‌ها به دامان قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر و حمایت از حق و مبارزه با باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: حکومت اسلامی نیز باید موانع را از جلوی جوانان بردارد تا راه درست را انتخاب کنند.

وی افزود: امروز باید در مجالس عزاداری به اهداف قیام امام حسین (ع) اشاره و شور و شعور حسینی در مجالس اجرا شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha