محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان امروز یکشنبه، ۲۳ دیماه به همراه مدیران شرکتهای آب و فاضلاب، گاز و توزیع برق با حضور در ساختمان سامد به تماسهای تلفنی مردم پاسخ داد.
استاندار هرمزگان، بهمنظور پیگیری دغدغهها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم شریف استان در زمینه مسایل مرتبط با حوزه انرژی بویژه آب، برق و گاز، به ۳۰ مورد از تماسهای تلفنی هم استانیها پاسخ داد و به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در مرکز سامد موضوعات را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.
محمد آشوری تازیانی، رسیدگی به مسائل حوزه انرژی را بعنوان یکی از اولویتهای افزایش کیفیت زیست مردم، مورد تأکید قرار داد و افزود: پیگیری امور مردم علاوهبر تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در جامعه افزایش میدهد.
وی سرزندگی و پویایی اجتماعی را محصول مهارت گفتگو بر پایه احترام متقابل دانست و اشاره داشت: احترام قائل شدن و گوش دادن به مشکلات مردم، بخشی از وظیفه ما در مسیر خدمتگزاری به مردم است.
استاندار هرمزگان در تحلیل اولیه از گفتگوهای تلفنی مرکز سامد، شاخص بلوغ فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه مطالبهگری را پررنگ برشمرد و اظهار کرد: مهمترین تأثیر ارتباط مستمر و نزدیک مسئولان با مردم بهصورت حضوری یا تلفنی ارتقاء بخشیدن به این شاخص بنیادین در سطح مراودات اجتماعی خواهد بود.
آشوری تازیانی، مزیت مهم ارتباطات مردمی را کوتاه شدن فرایند حل مسائل و پاسخگویی منطقی دانست و گفت: مطالبهگری منطقی نتیجه تقویت مهارتهای گفت و گو و بیان مسائل است که باید بیشتر ترویج شود.
به گزارش ایسنا، این برنامه با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد همچنین تحقق مصادیق حقوق شهروندی و در راستای ایجاد فرصت یکسان برای همه اقشار جامعه در ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام میشود.
انتهای پیام
نظرات