• جمعه / ۲۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403042214967
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

سیستان و بلوچستان به اولویت توسعه کشور تبدیل شده است

سیستان و بلوچستان به اولویت توسعه کشور تبدیل شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید روایتگری صحیح بر اساس واقعیت‌ها از ظرفیت‌های موجود در این استان انجام شود.

رضا شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار زابل اظهار کرد: سیستان و بلوچستان جایگاه خودش را در سطح ملی و بین المللی پیدا کرده این استان اکنون در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید پیوست نخبگانی و کارشناسی کارها را تقویت کرد افزود: اکنون سند توسعه و سند جامع آمایش سیستان و بلوچستان تدوین شده است که آن را باید به روز کنیم و سهم مردم را با نگاه حشر و مدد ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان را توانسته‌ایم در سطح کشور اولویت توسعه قرار دهیم به طوریکه تمام مدیران و نمایندگان مجلس در این راستا نقش داشته‌اند و برای اینکه این استان اولویت قرار گیرد تلاش کرده اند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به اولویت توسعه کشور تبدیل شده، بنابراین اگر در فرآیند توسعه متوجه اشکالی شدید، باید آن را منعکس و اگر نقدی دارید به همرا پیشنهاد کارشناسی ارائه کنید.

شریفی با بیان اینکه بزرگان ظرفیت ویژه‌ای در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شوند که باید از آن استفاده کرد گفت: در سال ۱۴۰۱ در مرز توطئه بودیم اما به کمک ریش سفیدان و بزرگان از این موضوعات به خوبی عبور کردیم.

وی از دولت سیزدهم به عنوان دولت تراز انقلاب یاد کرد و گفت: زور ظرفیت های کارشناسی، علمی و ظرفیت‌ها بر مسائل موجود در سیستان و بلوچستان میچربد هر کس که پای کار می آید باید به مردم خدمت کند در واقع گفتمان توسعه با رفت و آمد آدم‌ها تغییر نمی‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان داریم که این ظرفیت‌ها باید با انسجام نخبگانی و هم افزایی به فعلیت برسد.

وی ادامه داد: تروریست هایی که در شب انتخابات(هشتم تیر) ۲ نفر از خادمان مردم را به شهادت رساندند دستگیر شده‌اند که این نشان از هماهنگی و همکاری همه نیروهای موجود در استان با یکدیگر دارد.

شریفی ادامه داد: خوشبختانه شاخص های امید، اعتماد، رضایت، احساس تعلق اجتماعی، هویت یابی، آستانه تحمل و تاب آوری اجتماعی در سیستان و بلوچستان ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیربنایی نیز به صورت ویژه در سال های اخیر در سیستان و بلوچستان اتفاقات بی نظیری رخ داده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با وجود تلاش دشمن برای ایجاد گسل‌های قومی و مذهبی بزرگان ریش سفیدان این استان اجازه هیچ گونه اقدام خرابکارانه‌ای را در استان ندادند.

در این آیین از زحمات "علیرضاملاشاهی" فرماندار سابق زابل تجلیل و "علی ولایتی پور" به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۱

خدا خیرتون بده سیستان بلوجستان کارهایی انجام شده ولی هنوز سیستان بلوجستان. عقب موند خیلی جوان بیکارن روی آوردن به شغلهای خطرناک که تعدادی زیادی جان شون از دست دادن مسیولین به فکر این استان باشند اگر کارخانه بافت بلوچ راه اندازی شود تعداد زیادی کارگر می تون جذب کن تعداد زیادی از خانوادها ازاین طریق امرا معاش کن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۵

سلام جناب آقای شریفی معاونت محترم استاندار س وب خواهشن پیگیرتعویض پلاک ماشین های پلاک منطقه ازادکنیدازدی ماه ۱۴۰۲تاکنون تعویض پلاک انجام نمیشودمنطقه ازادمیفرمایدراهنمایی رانندگی کم کاری میکندوراهنمایی رانندگی منطقه ازادمردم چه گناهی کردندکه بایدگرفتاراین دونهادبشوندمردم شدیدا ناراحت هستندوتاکنون امروز۲۲تیرماه ۴۰۳هیچ اقدامی انجام نشده