• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403042014047
  • منبع : نمایندگی کردستان

اعلام ویژه ‌برنامه‌های‌ ماه محرم ستاد اقامه نماز کردستان

اعلام ویژه ‌برنامه‌های‌ ماه محرم ستاد اقامه نماز کردستان

ایسنا/کردستان مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از اعلام ویژه برنامه‌های ماه محرم ستاد اقامه نماز استان کردستان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان ادارات و عموم مردم از جمله برنامه‌های اجرایی این ایام است.

 علی اکبر عظیمی، امروز، ۲۰ تیر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: امیدواریم ما مسلمانان بتوانیم جزو پویندگان راه آن بزرگان باشیم.

وی افزود: امام حسین(ع) برای مقابله با انحراف از دین مبارزه کرد لذا نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل به یک الگو شد و گاندی نیز در این زمینه عنوان می‌کند که من در مبارزاتم امام حسین(ع) را الگو قرار داده‌ام.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان، با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز در ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: ستاد اقامه نماز هر ساله در ایام عزاداری محرم در راستای ترویج فرهنگ عاشورا برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه ایام محرم ادامه داد: پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام سجاد(ع)» تألیف حسین واعظی‌نژاد همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

عظیمی با اشاره به اینکه این مسابقه کتابخوانی ویژه افراد بالای ۱۵ سال و عموم مردم است، افزود: در راستای استمرار برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بهره‌مندی هرچه بیشتر جامعه دینمدار از فیوضات ماه محرم این مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان از ۱۷ تیر تا ۱۷ شهریوماه فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند، افزود: نتایج این مسابقه بر روی سامانه ستاد اقامه نماز قرار خواهد گرفت و نفرات برتر ۲۱ مهرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) تجلیل خواهند شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان ادامه داد: در سطح کشور ۱۱۴ نفر به صورت قرعه‌کشی تجلیل خواهند شد و در ستاد اقامه نماز استان نیز به صورت مجزا از تعدادی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز، راه و رسم بندگی» ویژه کارکنان ادارات استان در این ایام اشاره کرد و گفت: در این راستا کارمندان ادارات سطح استان با مراجعه به سامانه ستاد اقامه نماز می‌توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

عظیمی زمان برگزاری این مسابقه فرهنگی را نیز ۱۷ تیر تا ۱۷ شهریوماه اعلام و خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده ۲۱ مهرماه همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) تجلیل خواهند شد.

وی یادآور شد: نفرات برگزیده این مسابقه، ادارات مشارکت‌کننده در این مسابقه فرهنگی و خبرنگارانی که در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند، در روز برگزاری اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha