• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403042013976
  • خبرنگار : 71518

انفعال کمیته وضعیت در پرونده مطهری - استقلال

انفعال کمیته وضعیت در پرونده مطهری - استقلال

بررسی پرونده شکایت ارسلان مطهری از باشگاه استقلال نشان می‌دهد با وجود اتمام مهلت قانونی ارسال دفاعیات، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره این پرونده منفعل عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، بهمن سال ۱۴۰۲، باشگاه استقلال قرارداد ارسلان مطهری را به صورت یک طرفه فسخ کرد و بعد از این اتفاق، مطهری از این باشگاه به خاطر فسخ غیر قانونی قرارداد شکایت کرد که این شکایت ۲۲ اردیبهشت‌ماه به خاطر مشخص نبودن سمت شخصی که شکایت را ارائه کرده، از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رد شد.

پس از این موضوع ارسلان مطهری ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا از استقلال به کمیته وضعیت شکایت کرد که این بار کمیته وضعیت در تاریخ ۵ خرداد با ارسال نامه‌ای به رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی، از او خواست که مدارک مورد نظر مطهری که در آن زمان تحت قرارداد باشگاه تراکتور بود را دریافت کند تا پرونده شکایت مطهری از استقلال به جریان بیفتد.

انفعال کمیته وضعیت در پرونده مطهری - استقلال

بر اساس بند دو ماده ۹ آیین‌ دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، این کمیته موظف است بعد از تکمیل پرونده ادعای خواهان را به خوانده ابلاغ کند. خوانده نیز (در این پرونده باشگاه استقلال) حداکثر ۱۰ روز بعد از ابلاغ فرصت دارد تا دفاعیات خود را به همراه مستندات به کمیته وضعیت ارائه دهد.

در همین راستا مطهری بعد از ۴۸ ساعت از رسیدن نامه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال آذربایجان شرقی، مدارکش را تکمیل کرده اما بر خلاف ماده دو آیین‌ دادرسی کمیته وضعیت، باشگاه استقلال دفاعیات خود را تا به امروز ارسال نکرده و از طرف دیگر کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال واکنشی به این موضوع نداشته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که در ماده ۱۸ آیین‌نامه نقل‌وانتقالات آمده که فسخ غیر قانونی قرارداد از سوی باشگاه می‌تواند برای باشگاه مذکور جرایمی نظیر غرامت مالی و محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالات به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha