• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403041913466
  • خبرنگار : 71576

کوهیان: استعدادهای خوبی در بسکتبال داریم/ به اهداف خود از کاله‌کاپ رسیدیم

کوهیان: استعدادهای خوبی در بسکتبال داریم/ به اهداف خود از کاله‌کاپ رسیدیم

مدیر فنی تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران معتقد است که در رده جوانان این رشته استعدادهای خوبی وجود دارند، اما به تورنمنت‌های تدارکاتی بیشتری نیاز است.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات کاله کاپ با حضور تیم‌های روسیه و ترکیه در تهران، اظهار کرد: برگزاری این تورنمنت را خیلی مثبت دیدم و از نظر بنده جای برگزاری چنین رقابت‌هایی در تقویم سالیانه بسکتبال ما خالی بود. اینگونه تورنمنت‌ها ‌می‌تواند به رشد رده‌های پایه ما کمک کند و حتی می‌شود در بخش خانم‌ها هم چنین مسابقاتی را میزبانی و برگزار کنیم.

کارشناس بسکتبال ایران ادامه داد: به نظرم اگر تعداد بازی‌های این تورنمنت بیشتر باشد نتایج و دستاورد بهتری هم حاصل می‌شود. کاله‌کاپ برای تیم ایران خیلی خوب بود و به لحاظ فنی تیم را کمک کرد. مسائل و اتفاقاتی که در جریان مسابقات رخ داد، برای کادرفنی تیم مثبت بود.

کوهیان: استعدادهای خوبی در بسکتبال داریم/ به اهداف خود از کاله‌کاپ رسیدیم

مدیرفنی تیم زیر ۱۸ سال بسکتبال ایران، درباره بهتر شدن عملکرد تیمی بازیکنان در بازی با ترکیه نسبت به دیدار با روسیه نیز اظهار کرد: هدف اصلی همین بود تا نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شود و در ادامه شرایط تیم بهبود یابد.

او در پاسخ به این سوال که شرایط تیم جوانان ایران را چگونه ارزیابی کرد، توضیح داد: تیم جوانان تلاش بسیاری کرد و در ادامه پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

کوهیان در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود به آینده تیم زیر ۱۸ سال ایران امیدوار بود، توضیح داد: با توجه به زمان کوتاهی که همراه تیم هستم نظر می‌دهم و قطعا استعدادهای خوبی در این رده سنی وجود دارند.

کوهیان: استعدادهای خوبی در بسکتبال داریم/ به اهداف خود از کاله‌کاپ رسیدیم

او درباره زمان اعزام تیم زیر ۱۸ سال ایران به مسابقات غرب آسیا نیز گفت: امروز (چهارشنبه) پرواز داریم و امیدوارم تیم ما عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha