• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403041913359
  • خبرنگار : 71610

حزب‌الله لبنان منتشر کرد

«هدهد قسمت۲»؛ تصاویری از پایگاه‌های اطلاعاتی اشغالگران در جولان اشغالی

«هدهد قسمت۲»؛ تصاویری از پایگاه‌های اطلاعاتی اشغالگران در جولان اشغالی

حزب‌الله لبنان امروز فایلی ویدئویی با عنوان «هدهد قسمت۲» منتشر کرد که در آن تصاویری از پایگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان به تصویر کشیده شده است.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان دومین کلیپ از مختصات پایگاه‌های اطلاعاتی، مقرهای فرماندهی و اردوگاه‌های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی که توسط پهپاد هدهد تصویربرداری شده است را منتشر کرد.

این ویدئو واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در واکنش به این ویدئو گزارش داد: حزب‌الله در کنار جنگی که در شمال در جریان است، جنگ روانی را نیز در دستور کار قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین نوشتند: قسمت دوم مجموعه «هدهد» شامل عکاسی هوایی منحصر بفرد و با کیفیت از نقاط مختلف در شمال است.

کارشناسان صهیونیست در این باره اظهار داشتند: این نوع دیگری از نبرد است که میزان توانایی‌های حزب‌الله را نشان می‌دهد. ما در رهگیری پهپادهای حزب‌الله مشکل داریم و زمان نفوذ این پهپادها و زمان فیلمبرداری مشخص نیست.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در واکنش به این تصاویر نوشتند: حزب‌الله نقشه‌ها و تصاویری از پایگاه‌های نظامی که در ۹ ماه گذشته در جولان مورد حمله قرار داده است را منتشر کرد.

برپایه گزارش این رسانه‌ها، آنچه حزب‌الله منتشر کرد برای ساکنان شمال فلسطین اشغالی بسیار نگران کننده و ناراحت کننده است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، آنچه صهیونیست‌ها را نگران کرده پرواز آزادانه پهپاد هدهد در مناطق مسکونی مانند «نهاریا»، «عکا»، «جولان» و «العفوله» در شمال اراضی اشغالی است و سامانه‌های پدافندی متوجه حضور آن نشده‌اند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند: هدف حزب‌الله بازدارندگی نهادهای امنیتی و نظامی و اسرائیلی‌ها از هرگونه جنگ با آن در آینده است. حزب‌الله توانایی‌های بیشتری دارد و می‌تواند چند اسکادران از پهپادهایش را جابه‌جا کند و در صورت وقوع جنگ، این کار را انجام می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: می‌توانید تانک‌ها، چادرهای سربازان و خودروهای نظامی را در ویدئو منتشر شده حزب‌الله ببینید.

منابع رسانه‌ای اواخر خرداد از ورود موفقیت‌آمیز پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی و ثبت تصاویر مهم از بندر حیفا خبر داده بودند.

حزب الله در آن زمان نیز ویدئویی را از اهداف حساس ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی منتشر کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha