• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403041913138
  • خبرنگار : 71955

پوشش برنامه‌های هیئت‌های مذهبی از طریق اپلیکیشن شاد/ پخش فیلم و سریال در شاد

پوشش برنامه‌های هیئت‌های مذهبی از طریق اپلیکیشن شاد/ پخش فیلم و سریال در شاد

مدیر محصول شاد از تدارک برنامه‌های اپلیکیشن شاد ویژه اوقات فراغت و مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: پوشش برنامه‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور از طریق اپلیکیشن شاد انجام می‌شود.

خشایار فهیم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در تابستان امسال اپلیکیشن شاد برنامه‌های متنوعی برای بچه‌ها تدارک دیده که برخی از آن‌ها مناسبتی و برخی به واسطه اوقات فراغت فصل تابستان است گفت: یکی از بخش‌های ویژه و مهم، تقارن تابستان و ماه محرم است که در واقع برنامه پوشش هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور و فضای محتواهای مربوط به ماه محرم است که از اول محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به واسطه این بخش پویش‌های مختلف، محتواهای مختلف، پخش زنده هیئت‌های مذهبی و انواع تعامل‌ها با مخاطبان در نظر گرفته شده است افزود: از دیگر بخش‌های اهمیت دار، بحث سرگرمی و پرشدن بخشی از اوقات‌فراغت دانش‌آموزان به واسطه دیدن محتواهای جذاب مثل فیلم و سریال‌های مختلفی است که برای بچه‌ها جذاب بوده است.

مدیر محصول کانال شاد با بیان اینکه در قسمت فیلم و سریال شاد محتواهای متنوع در نظر گرفته شده ادامه داد: این محتواها همیشه در دسترس بچه ها بوده و هست و به صورت خاص در تابستان محتواهای جدیدتری را رونمایی می‌کنیم.

فهیم با بیان اینکه برای فصل تابستان محتواهای به روزی در نظر گرفته شده است گفت: یکی از بخش‌های اهمیت‌دار اکران انیمیشن «گانورا» در شاد است که این انیمیشن بعد از استقبال خوب در سینما، در پخش فیلم و سریال شاد قرار گرفته و دانش‌آموزان می‌توانند این فیلم را تماشا کنند.

وی اظهارکرد: در مراکز مختلفی که قصد اکران فیلم‌های متنوعی که روی پرده سینما و یا فیلم‌هایی که تولید شده‌اند را دارند و در حال حاضر در پرده سینما نیستند لیستی از فیلم‌ها تدارک دیده شده که در مدرسه‌ها، کانون‌های فرهنگی، مکان‌هایی که امکان اکران فیلم را دارند می‌توانند درخواست خود را ارسال و در قالب اکران فیلم‌های سیار برای معلمان و مدیران دسترسی داده می‌شود که در مرکز خود فیلم را اکران کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha