• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403041812415
  • خبرنگار : 90111

رودری از مثلث رویایی لاروخا گفت

رودری از مثلث رویایی لاروخا گفت

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا از مثلث خطرناک لاروخا گفت. او همچنین به ستایش از دلافوئنته هم پرداخت و درباره ویژگی خاص این مربی صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا عملکرد بسیار خوبی در یورو ۲۰۲۴ داشته است. اسپانیا در بیشتر پیش‌بینی‌ها شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است. البته این تیم هیچ کار آسانی ندارد و در دور نیمه‌نهایی باید فرانسه را از پیش رو بردارد.

به نوشته اسپورت، رودری یکی از بازیکنان کلیدی اسپانیاست که نمایش بسیار خوبی در جام ملت‌های اروپا داشته است. او به درخشش مثلث جدید در پیشانی خط حمله اسپانیا بسیار امیدوار است.

رودری گفت: به نظرم مثلث لامینه یامال، نیکو ویلیامز و دنی اولمو بزرگ‌ترین کشف اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بوده‌اند. ویلیامز و یامال دو بازیکن انفجاری‌اند که متفاوت از چیزی بوده‌اند که تاکنون داشته‌ایم. آنها می‌توانند کمک زیادی به تیم در هر دیداری بکنند. با آنکه آنها سن‌وسال زیادی ندارند اما بسیار باتجربه عمل می‌کنند. ما دنی اولمو را هم داریم که او هم در کارهای هجومی بسیار خوب است. اولمو در لحظات سخت ارزشش را نشان داده است.

هافبک باتجربه اسپانیا درباره لوئیس دلافوئنته هم گفت: مدت‌هاست او را می‌شناسم. او از مربیانی است که می‌تواند آنچه را می‌خواهد به‌خوبی به بازیکنان انتقال دهد. او به بازیکنان آزادی عمل و آرامش لازم را در زمین می‌بخشد. او به‌خوبی شخصیت و ژن پیروزی را به بازیکنان انتقال می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند بدون ترس وارد چالش‌ها شوند.

او ادامه داد: صحبت‌های او بعد از پایان ۹۰ دقیقه در بازی با آلمان تاثیرگذار بودند. در آن لحظه همه بازیکنان خسته بودند و ذهن ما بسیار درگیر و آشفته بود. بسیار خسته بودیم اما دلافوئنته توانست آرامش را به ما انتقال دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که دلافوئنته را از دیگر مربیان جدا می‌کند این است که داده‌های زیادی به بازیکنان نمی‌دهد بلکه داده‌های کم اما دقیق و تاثیرگذاری را به ما می‌رساند. این برای هر بازیکنی بسیار مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha