• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041812306
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز:

عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همه صحنه‌ها است

عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همه صحنه‌ها است

ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی به مناسبت حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: عزت ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم در همه صحنه‌ها است.

به گزارش ایسنا، در متن پیام علی‌محمد آخوندعلی، آمده است:

منزلت مملکت ما و عزت ایران اسلامی امروز، مرهون همراهی، ایستادگی و حضور جدی و پرشکوه مردم در تمام صحنه‌ها است. بزرگ‌ترین صحنه تجلی اراده ملی و برترین جایگاه نقش‌آفرینی مردم برای سرنوشت و آینده کشور میدان بزرگ انتخابات است؛ این فرصت مغتنم، به مهر شکوه حضور همه‌گیر مردم با تنوع سلیقه‌های گوناگون است که مظهر خلق حماسه در راه بزرگی و مانایی کشور ما در دنیا است. مردمان دیار استواری و رادمردی در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به گرمای محبت حضورشان در این میدان پویا برای شکوه این مرز پرگهر سرود همبستگی و اتحاد سر داده و در مشارکتی فعال در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سایه رقابتی جدی و در بستری امن و سازنده، عمق پایه‌های مردم‌سالاری دینی و جمهوریت نظام را معنا بخشیدند و آن را در معرض نگاه جهانیان قرار دادند و با مشارکت مطلوب خود برگ زرینی به صحیفه پررنگ و نقش انقلاب اسلامی و صفحه خاطرات خود افزوده و مهر تاییدی بر پایبندی و تعهد خود به اصل انقلاب و ایران زدند.

اکنون که به پشتوانه آرای مردمی رییس جمهور منتخب برگزیده و فصل رقابت‌های انتخاباتی به فرجام رسیده است، با تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان، نهمین رییس جمهوری ایران اسلامی، امید است فصل جدیدی از  تعامل، همکاری، همگرایی و همدلی در میان همه دلسوزان نظام برای پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر کشور در مسیر توسعه شکل گیرد، زیرا این تمرین همفکری، تضارب آرا، تکثر سلیقه‌ها و همبستگی است که ضامن تحقق این مهم خواهد بود. رجاء واثق دارد که ایران اسلامی هر روز شاهد درخشندگی نام و جایگاهش هم در عرصه ملی و هم در نگاه بین المللی باشد.

به امید فردای بهتر برای ایران عزیز و سربلند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha