• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041812231
  • خبرنگار : 50649

شهردار منطقه ۶ شیراز اعلام کرد:

اجرای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای رفع یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شیراز

اجرای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای رفع یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شیراز

ایسنا/فارس شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: رأی قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ درخصوص عملیات پلمب یک مرکز آموزشی پیرو درخواست‌های مکرر شهروندان و رسیدگی به یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی در بولوار آیت‌الله میرزایی شیرازی در دستور کار قرار گرفت. 

مسعود قادری امروز، ۱۸ تیرماه در حاشیه عملیات پلمب یک واحد آموزشی در شیراز با عرض تسلیت به‌مناسبت فراررسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: عملیات پلمب قانونی یک مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی بامداد امروز، ۱۸ تیرماه در راستای اجرای آرای قطعی کمیسیون ماده صد و دیوان عدالت اداری توسط عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۶ اجرا شد. 

وی با تاکید بر این موضوع که مطالبات مردمی و مطالعات کارشناسی مبنای اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف است، بیان کرد: اجرای این حکم در راستای اجرای رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و آرای قطعی دیوان عدالت اداری انجام شد.

شهردار منطقه ۶ شیراز رفاه شهروندان را در اولویت مدیریت شهری دانست و بیان کرد: این مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی فعالیت داشت و مشکلات عدیده ترافیکی را به همراه داشت. 

قادری با بیان اینکه این مجتمع آموزشی از لحاظ ایمنی دارای نقص‌های عدیده‌ای بود، تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مکاتبات متعددی پیرامون عدم رعایت نکات ایمنی در این مرکز داشته است و هر لحظه امکان بروز حادثه وجود داشت. 

وی با تصریح اینکه اجرای رای کمیسیون ماده صد و دستور مقام قضایی اجرا شد، افزود: این مجتمع آموزشی در حوزه استحفاظی و گروه یک باغات قصردشت واقع شده و این اقدام مدیریت شهری گام مهمی در راستای صیانت از فضای سبز محسوب می‌شود.

شهردار منطقه ۶ در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ به منظور رسیدگی به تمامی تغییر کاربری‌های غیرمجاز با اولویت حفظ باغات گروه یک خبر داد. 

به گزارش ایسنا، شهرداری منطقه ۶ از مدت‌ها پیش با طی کردن مراحل قانونی و نصب بنر بر دیوار این مجموعه آموزشی پیرامون تعطیلی این مرکز اطلاع رسانی لازم را انجام داده بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۰۰:۰۵

این مدرسه دو درب کنار هم داره. هر سال یکی از این درها را پلمپ میکنن در ظاهر ولی عملا از در کناری مدرسه بازه... جالبه که پلیس راهنمایی هم هرسال برا جلو درب مدرسه میگذارند...

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۳:۴۰

کاش یک فکری هم برای ترافیک خیابان ملاصدرا، اردیبهشت و معدل میکردند سپاس

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۴:۰۸

سلام.در تمام معابر شهری شیراز عامل ترافیک وهدر رفتن وقت وانرژی واقع شدن مدارس خصوصی.نمایشگاه اتوموبیل .میوه فروشی چه ثابت وچه وانتی در کنار خیابان اصلی میباشد .در کل سطح شیراز میباشد .ترافیک نیست. بی نظمی و نبود مدیریتشهری است

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۲۲:۳۴

در همه خیابان ها از این معظلات فراوان است .. در طول بلوا ر امیر کبیر . از پل امام حسن تا میدان بسیج .(حدود ۸ کیلومتر) درسیطره تعمیر گاه های اتومبیل است با وضعی فجیع . و بعد که به میدان بسج وارد میشوی . عملیات راکد مترو و در طول خیابان نادر هم تزیینات اتومبیل و بنگاه بیداد میکند . بقیه را شما بگویید . شاید کسی دید و شنید ......

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۰ ۰۰:۴۶

هر سال همین داستان بوده ولی دوباره این مرکز آموزشی به روشی راه اندازی شده. این خیابان مسیر رفتن به بیمارستان قلب کوثر است و هیچ دور برگردانی هم برای بیماران بد حال که هر لحظه برای زنده ماندن پر اهمیت است ، وجود ندارد. باید فکری برای بازکردن یک مسیر دست کم برای بیماران بد حال پیدا کرد.