• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041711865
  • خبرنگار : 50228

انتقاد امین میرزازاده از بی‌توجهی صنایع خوزستان به ورزشکاران

انتقاد امین میرزازاده از بی‌توجهی صنایع خوزستان به ورزشکاران

ایسنا/خوزستان نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران المپیک پاریس گفت: کشتی خوزستان یک کار بی‌سابقه انجام داده است و در حال حاضر پنج کشتی‌گیر، یک مربی و یک داور از استان در ترکیب تیم‌ملی اعزامی به المپیک پاریس حضور دارند ولی در خوزستان آن‌طور که باید و شاید به ورزشکاران و ورزش توجه نمی‌شود.

امین میرزازاده امروز (۱۷ تیرماه) در آیین تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر المپیک، میدانی برای قدرت‌نمایی کشورها شده است. کشورهایی چون آمریکا و چین مبارزه می‌کنند تا بتوانند خوش‌رنگ‌ترین عناوین را در این رقابت‌ها کسب کنند و به همین منظور یک برنامه‌ریزی طولانی مدت در نظر دارند و این اقدام آنها به این دلیل است که ورزش می‌تواند جایگاه خیلی خوبی و نیز یک هیجان مثبت در بین اقشار مردم ایجاد کند. ضمن این که پرچم هر کشوری در دو جا به اهتزاز درمی‌آید؛ یک بار زمانی که رئیس جمهور آن کشور به کشور دیگری می‌رود و بار دیگر هم وقتی ورزشکاری بتواند در یک رقابت بین‌المللی افتخارآفرینی کسب کند و این نشان دهنده جایگاه بالای ورزش در دنیا است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اما متأسفانه آن‌طور که باید و شاید در استان خوزستان به ورزش و ورزشکار رسیدگی نمی‌شود؛ کشتی خوزستان یک کار بی‌سابقه انجام داده است و در حال حاضر پنج کشتی‌گیر، یک مربی و یک داور از استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به المپیک پاریس حضور دارند ولی در خوزستان آن‌طور که باید و شاید به ورزشکاران و ورزش توجه نمی‌شود. شرکت‌های قدرتمند زیادی در استان خوزستان وجود دارد و می توان با یک درصد خیلی کم برای سایر ورزش‌ها از جمله کشتی که همیشه بار مدال‌آوری بر گردن آن بوده است، نیازهای ورزشکاران را مرتفع کرد و باعث شد ورزشکار با خیال راحت‌تری افتخارآفرینی کند. در حالی این مهم هنوز رقم نخورده است که قرارداد یک تیم فوتبالی فولاد چندصد میلیارد تومان می‌شود.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان عنوان کرد: در زبان محلی‌مان می‌گوییم مردم پشه‌ای دارند و آن را به شیر تبدیل می‌کنند ولی ما خودمان شیر داریم ولی نمی‌توانیم آن را به اژدها تبدیل کنیم؛ استان‌های دیگر وقتی ورزشکاران آن‌ها یک مدال کسب می‌کنند به ورزشکارشان بسیار رسیدگی می‌کنند اما ورزشکار خوزستانی عناوین مختلفی کسب می‌کند ولی آن طور که باید و شاید به آن رسیدگی نمی‌شود که این موضوع نیاز به بازنگری دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha