• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041711859
  • خبرنگار : 50117

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

رئیس‌جمهور ارتباط مستقیم با مردم داشته باشد

رئیس‌جمهور ارتباط مستقیم با مردم داشته باشد

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: راه برون‌رفت از مشکلات کشور ارتباط مستقیم رئیس‌جمهور با مردم است تا این نظام الهی خدشه‌دار نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مطالبات از رئیس‌جمهور منتخب، اظهار کرد: در وهله اول باید برای سه هدف تلاش کنیم که نخستین هدف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم که این نظام الهی خدشه‌دار شود. حفظ این نظام به معنای حفظ وحدت حرکت امت و اجرای فرامین رهبری است. آنچه را که مقام ولایت می‌فرمایند باید تابلو اجرایی برای پیشرفت عدالت کشور باشد. نصایح و دستورات مقام معظم رهبری ضامن پیشرفت و عدالت کشور است.

وی افزود: نکته بعدی که رئیس‌جمهور باید به آن توجه داشته باشد حفظ مردم است که معنای آن مردمی بودن رئیس‌جمهور و رفتن در دل مردم و فهمیدن حقایق و مشکلات مردم و تصمیم سازی به موقع و دقیق برای حل معضلات مردم است. راه برون رفت از مشکلات کشور ارتباط مستقیم رئیس‌جمهور با مردم است.

این فعال سیاسی ادامه داد: همچنین روحیه انقلابی رئیس‌جمهور باید مبتنی بر مبانی دینی و کفرستیزی در برابر مستکبرین عالم باشد. رئیس‌جمهور باید از هرگونه سازش، امتیاز دادن و مذاکرات بدون حاصل پرهیز کند و در حفظ منافع ملی در سراسر جهان کوشا باشد و یک دیپلماسی قوی در سطح جهان مانند شهید امیر عبداللهیان داشته باشد.

سالک گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید بررسی کند که اولویت برای حل مشکلات مردم کدام مسئله است. به نظر می‌رسد امروز دو مسئله در اولویت است. یکی از این مسائل حل معیشت مردم از طریق احیاء اقتصاد مقاومتی است که این مهم نیازمند جمع‌بندی دقیق است که ظاهراً برنامه هفتم مصوب مجلس می‌تواند بر مبنای حرکت اقتصاد مقاومتی باشد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رئیس‌جمهور منتخب تأکید داشته است باید مبانی دینی و فرهنگی در کشور گسترش پیدا کند به این معنا که با هر گونه فساد درون تشکیلاتی مقابله و باید به این نکته توجه شود که بهبود وضعیت معیشتی در کنار گسترش مبانی دینی ارزشمند است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: چارچوبی که مقام معظم رهبری در روز عید غدیر خم برای انتخاب افراد شایسته در دولت تعیین کردند و نکاتی که در دیدار با مسعود پزشکیان بر آن تأکید کردند باید سرلوحه کار رئیس‌جمهور منتخب قرار گیرد، چراکه به نظر می‌رسد رهبر انقلاب یک منشور دولتی را تعیین کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha