• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041711850
  • خبرنگار : 50228

استاندار خیال خوزستانی‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک را از بابت شغل راحت کرد

استاندار خیال خوزستانی‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک را از بابت شغل راحت کرد

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان خطاب به ورزشکاران اعزامی استان به بازیهای المپیک و پارالمپیک، گفت: این قول را به شما ورزشکاران می‌دهم که وقتی از مسابقات المپیک و پارالمپیک برگشتید خیالتان از بابت شغل راحت باشد.

علی اکبر حسینی محراب امروز (۱۷ تیرماه) در آیین تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که در استانداری برگزار شد، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهارکرد: آقای رئیسی را از دست دادیم که این یک مصیبت برای کشور و نظام بود. او واقعا ورزشکاران را دوست داشت و قلباً جامعه ورزش در دل او جای داشتند. ان‌شاءالله رئیس جمهور منتخب نیز همین راه را در کنار مردم و حضرت آقا پیش ببرد. 

به گزارش ایسنا، وی خطاب به ورزشکاران اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: شما ورزشکاران باعث عزت و سرافرازی هستید. البته نقطه اوج هر ورزشکاری این است که بر نفس خود مسلط باش، اما به ظاهر نقطه اوج هر ورزشکار حضور در بازی‌های المپیک است. ضمن اینکه المپیک‌ها از گذشته تاکنون منشاء اثر و مواردی چون صلح و اخلاقیات بوده‌اند و هر کسی از این فرصت استفاده کند می‌تواند از اهمیت آن بهره‌مند شود. هر حرکتی از شما ورزشکاران زیر ذره‌بین مردم، نوجوانان و رسانه‌ها قرار دارد، پس باید در الگوسازی به عنوان پهلوان به صورتی رفتار کنیم که یک نوجوان از رفتار شما الگو بگیرد. ما پوریای ولی را ندیده‌ایم ولی خصوصیات او و نیز آقا تختی زبانزد است و این به خاطر مرام آنها است. 

استاندار خوزستان ادامه داد: میرزازاده‌ها باید بدانند در هر شهر، قوم و طایفه‌ای که هستند باید حرف آخر از نظر خصلت و خوبی را بزنند و باید رفتار شما ورزشکاران به گونه‌ای باشد که همه، حماسه این را در شما ببینند. پس نگذارید از شما سوءاستفاده شود و اینها ماندگاری شما در تاریخ کشور است و اگر اینها با قهرمانی در المپیک هم عجین شود برای همیشه کشور به آن افتخار می‌کند. 

او بیان کرد: باید به پدر و مادر شما ورزشکاران نیز تبریک گفت که با زحمت و سختی شما را به این مرحله رسانده‌اند. هر کسی عزتی گرفته از بوسیدن کف پای مادر بوده است. 

حسینی محراب با بیان اینکه شما ورزشکاران برای ما قهرمان و عزیز هستید، گفت: شما ورزشکاران افتخار حضرت آقا نیز هستید و ان‌شاءالله خدا دل شما را شاد کند که دل مردم را شاد می‌کنید. من با شما همراه هستم و خاک تشک کشتی را خورده‌ام و می‌دانم شما در این مسیر چه سختی‌هایی را متحمل می‌شوید. نمی‌خواهم قول الکی بدهم ولی برای مدال‌آوری ورزشکاران در پارالمپیک و المپیک هدیه و زمین در نظر می‌گیریم و حتماً موضوع اختصاص زمین را دنبال خواهیم کرد. همچنین اینکه صنایع توجه لازم را به بحث ورزش ندارند یکی از مشکلات ما است. به طور مثال فولاد در فوتبال ۵۰۰ میلیارد تومان برای یک فصل لیگ برتر هزینه می‌کند و باید در ادامه شرایط به صورتی رقم بخورد که صنایع برای اشتغال ورزشکاران وارد میدان شوند که در این زمینه با صنایع صحبت خواهیم کرد و این قول را به شما ورزشکاران می‌دهم که وقتی از مسابقات المپیک و پارالمپیک برگشتید خیالتان از بابت شغل راحت باشد. در خصوص بحث ساخت یک سالن کشتی به اسم امین میرزازاده نیز  این موضوع پیگیری خواهد شد. 

وی با قدردانی از ورزشکاران پارالمپیکی، المپیکی و نیز داوران و مربیان خوزستانی اعزامی به پاریس خاطرنشان کرد: از همه دست‌اندرکاران ورزش تشکر می‌کنم و مایه افتخار هستید. اگر کوتاهی کرده‌ایم، عذرخواهی می‌کنیم. در استان خوزستان باید به ویژه در زمینه نشاط از طریق ورزش کارهای زیادی انجام شود و امیدوارم خداوند کمک کند که شما ورزشکاران سکوهای اول المپیک را کسب کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۷ ۱۸:۳۱

دمت گرم استاندار فعال