• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041510595
  • خبرنگار : 50605

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مشارکت در تیران و کرون از مرز ۶۰ درصد گذشت

مشارکت در تیران و کرون از مرز ۶۰ درصد گذشت

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون با اشاره به روند روبه رشد مشارکت در این شهرستان گفت: میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای از مرز ۶۰ درصد گذشت.

علی محمدی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرآیند اخذ رای در ۷۲ شعبه اخذ رای تیران و کرون در حال انجام بوده و اختلال و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی افزود:‌ در دوره اول انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری در این شهرستان بالغ بر ۶۲ درصد بوده که در این دوره نیز چنین وضعیت رقم خورده و مردم در شعب اخذ رای حاضر شده‌اند.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: مشارکت بالایی مورد پیش‌بینی دراین منطقه است و تمامی عوامل تا آخرین ساعت اخذ رای فعالیت خود را انجام می‌دهند.

محمدی کیا با بیان اینکه تیران و کرون مقصد گردشگری در روزهای تعطیل است، خاطرنشان کرد: بخشی از مسافران و گردشگران در این منطقه رای خود را به صندوق انداخته‌اند و این روند هم ادامه خواهد داشت.

به  گفته وی، کمبود تعرفه تاکنون در هیچ شعبه‌ای گزارش نشده و روند عادی در حال انجام است و مشکلی در تامین برگه اخذ رای وجود ندارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند، تصریح کرد: همکاری مردم در کلیه فرآیندهای انتخابات قابل توجه بوده که همه در کنار همدیگر برای این اتفاق بزرگ همکاری و تعامل دارند.

محمدی کیا به امنیت پایدار در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در این خصوص نقش فعالی داشته و رصد امنیت انجام می شود.

وی حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: این حضور حماسی سرمایه‌ای برای کشور خواهد بود و پشتوانه رئیس جمهور منتخب برای پیگری مطالبات ملت در داخل کشور و عرصه‌های بین المللی است و کشورمان به واسطه این انتخابات سالم و با امنیت کامل و مشارکت بالا در صحنه‌های بین‌المللی خوش خواهد درخشید و مایه امید کشورهای آزادی‌خواه جهان خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha