• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041510304
  • خبرنگار : 50034

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

امام جمعه موقت همدان: مردم امروز سرنوشت انتخاب ریاست جمهوری را تعیین کنند

امام جمعه موقت همدان: مردم امروز سرنوشت انتخاب ریاست جمهوری را تعیین کنند

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه نباید از کنار حضور و عدم حضور مردم در انتخابات بی تفاوت گذشت، گفت: مردم امروز سرنوشت انتخاب ریاست جمهوری را تعیین کنند تا فردا کشور رئیس جمهور خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان جمعه ۱۵ تیرماه درخطبه‌های نمازجمعه همدان، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهارکرد: از نافرمانی خدا، دزدی، احتکار و ظلم به خود و خانواده پرهیز کنید و تا در توان دارید تقوا پیشه کنید.

وی تصریح کرد: امروز مساله اصلی کشور ما انتخابات است که ساعت ۸ صبح مقام معظم رهبری رأی خود را به صندوق انداختند و فرمودند امروز روز خوبی است که این یک نشانه برای توفیقات بیشتر کشور است.

خطیب نمازجمعه همدان با بیان اینکه مردم امروز سرنوشت انتخاب ریاست جمهوری را تعیین کنند تا فردا کشور رئیس جمهور خوبی داشته باشد، افزود: نکته‌ای که همه باید به آن توجه داشته باشیم این است که عده‌ای نیامدند. جای تحقیق و بررسی دارد که چرا نیامدند؟

فاضلیان ادامه داد:  ما ملت خوبی داریم وقتی علت‌ها شناسایی شد در صدد رفع مشکل‌ها بربیایید تا در آینده مشارکت مردم بیشتر شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه نباید از کنار حضور و عدم حضور مردم بی تفاوت گذشت، اظهارکرد: درصد حضورها برای ما پیام، معنا و حرف دارد که باید بررسی شود.

فاضلیان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، تأکید کرد: در محرم اول نماز حسین(ع) است بعد عزای حسین(ع)، در محرم و صفر اول شعور حسینی لازم است بعد شور حسینی، محرم و صفر زمان بالیدن است نه فقط نالیدن.

وی با تأکید براینکه افزود: بساط محرم و صفر تمرین خوب نگرستین است نه فقط گریستن. خوش به حال آنان که هم سینه می‌زنند و هم سینه دردمندی را از غم نجات می‌دهند و اشک از دیده بی نوایان و غم دیدگان پاک می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha