• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041510145
  • خبرنگار : 50212

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

ایسنا/مرکزی معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: مردم شرکت در انتخابات و رای دادن را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند.

مهدی الیاسی جمعه ۱۵ تیرماه پس از شرکت در انتخابات در حوزه شماره یک مسجد انقلاب ساوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نهایت امنیت و سلامت در این حوزه انتخابیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته مقدمات برگزاری انتخابات در مرحله دوم با تلاش مضاعف عوامل اجرایی و نظارت فراهم شد، اظهار کرد: ۱۳۶ شعبه اخذ رای شامل  ۸۲ شعبه ثابت و ۵۴ شعبه سیار که ۱۰۶ شعبه در بخش مرکزی و مابقی در بهش نوبران هستند از ساعت ۸ صبح امروز کار اخذ رای را آغاز کرده‌اند.

فرماندار ساوه با بیان اینکه قریب به ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارت، بازرسی، نظامی و انتظامی فرآیند برگزاری انتخابات را انجام می دهند و این حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم و در نهایت امنیت و سلامت در حال برگزاری است، از مردم شهرستان ساوه خواست تا با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات کار اخذ رای را در ساعات اولیه انجام داده و رای دادن را به ساعات انتهایی و پایانی اخذ رای موکول نکنند.

وی بیان کرد : براساس قانون، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز مدت زمان انتخابات با دستور وزیر کشور تمدید خواهد شد.

الیاسی با بیان اینکه انتخابات عرصه‌ای برای تعیین سرنوشت خود و دیگران است، تصریح کرد: مهمترین اثر مشارکت حداکثری در انتخابات تقویت اقتدار و  سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و حضور در انتخابات مهر تاییدی بر دلبستگی به نظام اسلامی و انقلاب است.

وی تاکید کرد: انتخاب رییس جمهور با آرای بالا و حداکثری، پشتوانه قوی مردمی و اجتماعی برای کشور بوده و قدرت چانه زنی در عرصه‌های بین المللی را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha