• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041510075
  • خبرنگار : 50528

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

شرکت نکردن در انتخابات کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند

شرکت نکردن در انتخابات کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند

ایسنا/اصفهان نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس گفت: هر کس با هر سلیقه‌ای حتی با وجود انتقاد به مسئولان و نحوه اداره کشور اگر دلش برای ایران، کشور و مردم می‌سوزد باید بداند که شرکت نکردن در انتخابات کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظامی بر پایه مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: در چنین نظامی مشروعیت از اسلام و ولایت فقیه اخذ و حکومت با رأی مردم مستقر می‌شود، کما اینکه در صدر اسلام هم علی‌رغم اینکه امیرالمؤمنین(ع)، ولی خدا و منصوب شده از جانب خدا بودند، پیامبر اکرم برای ایشان از مردم بیعت گرفت، پس مقبولیت نظام با رأی و بیعت مردم ایجاد شده و نظام را قوام می‌بخشد.

وی افزود:  هرچه شرکت در انتخابات بیشتر و پررنگ‌تر باشد، استحکام نظام بیشتر خواهد شد پس هر کس با هر سلیقه‌ای، حتی با وجود انتقاد به مسئولان و نحوه اداره اگر دلش برای ایران، کشور و مردم می‌سوزد باید بداند که شرکت نکردن در انتخابات کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند، بلکه پایین بودن نرخ مشارکت باعث می‌شود که دشمنان چشم طمع به خاک کشور بدوزند.

فولادگر ادامه داد: بعد از قرن‌ها در نظام جمهوری اسلامی طی ۸ سال جنگ حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت، بنابراین اگر اعتراض و انتقادی هم هست راه آن قهر با صندوق نیست، چرا که این کار به اصل وحدت و تمامیت کشور صدمه می‌زند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه افراد باید طبق سلیقه و نظر خود یکی از این دو نامزد را انتخاب کنند، تأکید کرد: هر یک از مردم کشور این حق را دارند که در سرنوشت سیاسی کشور مشارکت کنند و حضور نداشتن پای صندوق رأی، سلب این حق مهم است ضمن اینکه اگر خواهان رفع و حل مشکلات هم هستند بالاخره باید دولتی مستقر شود تا نسبت به حل معضلات اقدام کند و دولتی که از پشتوانه مردمی قوی برخوردار نباشد، توانی برای اداره کشور و حل مشکلات نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha