• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041510012
  • خبرنگار : 71552

پیش‌بینی مناف هاشمی از نتایج کاروان در المپیک

پیش‌بینی مناف هاشمی از نتایج کاروان در المپیک

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به ورزش توجه کند چون باعث وحدت مردم و کسب سکوهای بین‌المللی می‌شود تا همه مردم از این طریق شاد شوند.

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک در حاشیه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما و همه ورزشکاران وظیفه خود دانستیم که مثل همه اقشار مردم ایران که انتظارات خود را در حوزه اشتغال و مسکن، اقتصاد مشاغل و امثال هم مطرح می‌کنند ما هم این انتظارات را داریم و مطرح کنیم.

مناف هاشمی گفت: انتظارات ما وسیع‌تر هم هست چون ما در حوزه قهرمانی، سلامت، همگانی و رویدادهای بین‌المللی توقعات بیش‌تری هم داریم‌ و باید رئیس جمهور منتخب این بزرگواری‌ها را داشته باشد. هر چند که شیب توسعه در این سال‌ها بیش‌تر شده ولی ورزش جایگاه بالایی دارد. حدود ۵۰ درصد مردم ایران علاقه‌مند به ورزش هستند. زنان ایران و بچه‌ها، آموزش و پرورش و آموزش عالی، حوزه کار و .. همه در ورزش سهم دارند. کارهایی که تا اینجا شده خوب بوده اما جای کار زیاد دارد.

او گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده به این‌ها توجه کند چون این باعث وحدت مردم در کشور و باعث کسب سکوهای بین‌المللی و اتفاقات خوب برای جمهوری اسلامی ایران شود تا همه مردم از این طریق شاد شوند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: فکر می‌کنم هر چه من از توقعات جامعه ورزش بگویم کم است و من از زبان خودم می‌گویم. زمانی می‌توانیم خوشحال باشیم که در المپیک به جای این که سه ورزش ما مدال بگیرد ۱۵ رشته مدال بگیرند. حق مردم ایران است. البته در این دوره شاید از لحاظ کمی، کاروان کم‌تری داریم اما از لحاط کیفی این اتفاقات می‌تواند بیفتد. اما خیلی راضی کننده نیست و باید خیلی بیش‌تر از این‌ها در یک دوره ۸ تا ۱۰ ساله دولت، فدراسیون‌ها، وزارت‌خانه‌ها کار کنند.

وی درباره جایگاه ایران و تعداد مدال‌ها در المپیک پاریس افزود: تنها چیزی که در این ایام اظهار نظر نمی‌کنم جایگاه ایران و مدال‌هاست. به این خاطر که نمی‌خواهیم جو روانی روی دوش فدراسیون‌ها و ورزشکاران قرار دهیم اما امیدوارم که وضعیت، وضعیت خوبی باشد. ۵ یا ۶ رشته وضعیت خوبی دارند و امیدواریم که تک رشته‌ها و تیمی‌ها نتایج خوبی بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کشتی بهترین نتیجه را می‌گیرد؟ گفت: بهترین پاسخ برای این سوال این است که مربیان کشتی آزاد و فرنگی اظهارنظر کنند. ما حتما جمع‌بندی داریم ولی در مورد مدال قصد دارم که تا روز مسابقه اظهارنظر نکنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha