• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041409448
  • خبرنگار : 71299

/گزارش/

در ایلام همه جا سخن از انتخابات و مواضع نامزدها است

در ایلام همه جا سخن از انتخابات و مواضع نامزدها است

ایسنا/ایلام یک روز مانده به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور، همه سخن از انتخابات و مواضع نامزدها است.

فردا مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در حالی برگزار می‌شود که رقابت دو نامزد به اوج خود رسیده است و در هر مکانی صحبت از این رقابت است.
در استان ایلام،  گفت‌وگو در خصوص انتخابات همه جا شنیده می‌شود صف نانوایی، نمایشگاه فروش خودرو، مغازه‌ها، موبایل فروشی‌ها، بازار تره‌بار و میوه‌فروش‌ها، درون تاکسی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، پارک‌های محله‌ای، بیمارستان، مطب دکتر، دستگاه‌های اجرایی و ادارات، روستاها و دامداری‌ها، دانشگاه‌ها و همه جا سخن از انتخابات روز جمعه است.
بیشتر گفتگوها در خصوص مواضع دو نامزد در مسایل مختلف در مناظره‌ها است و اینکه اگر فلان نامزد برنده انتخابات شود در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و مناسبات بین‌المللی چه تبعاتی و عوارضی خواهیم داشت.
«صدیق شریف‌باقی» از شهروندان ایلامی که سوپرمارکت دارد در این خصوص به ایسنا گفت: بهبود وضعیت اقتصادی اولویت اول مردم است و رأی دادن پشتوانه خبعدی برای بهبود وضعیت اقتصادی است.

«مجتبی مهران‌پور» دیگر شهروند ایلامی با ۴۹ سال سن که کارمند است نیز به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تب انتخابات در میان مردم بالا است و خیلی بیشتر از مرحله اول، حساسیت پیدا کرده است طبیعی است هر یک از دو نامزد رأی بیشتری بیاورد رئیس جمهور می شود و مردم با حساسیت رقابت‌ها را دنبال می‌کنند.

وی افزود: این روزها هر جا می‌رویم صحبت از انتخابات است و روز جمعه انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

«رسول باقری» مکانیک خودرو نیز در خصوص انتخابات گفت: من مرحله اول در انتخابات شرکت نکردم اما در مرحله دوم حتماً شرکت می کنم.

وی گفت: مناظره‌های انتخاباتی حاوی نکات مهمی بود من در این مرحله حتما شرکت می‌کنم.
شب‌ها در ستادهای انتخاباتی دو کاندیدا در مرکز استان نیز غوغاست و جمعیت زیادی در ستادها حاضر می‌شوند و شور و شوق انتخاباتی در ایلام را مضاعف می کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha