• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041509873
  • خبرنگار : 50126

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

استاندار ایلام: صندوق انتخابات‌ مهم‌ترین ابزار دموکراسی است

استاندار ایلام: صندوق انتخابات‌ مهم‌ترین ابزار دموکراسی است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مردم استان ایلام، مردمی فهیم و دارای بلوغ سیاسی بالا هستند که در بزنگاه‌های مختلف نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند و در این انتخابات نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

 دکتر «حسن بهرام‌نیا » امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای در مدرسه آقا حسین‌بن علی شهر ایلام در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: مردم ایلام در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند برای تعیین سرنوشت خود اهتمام دارند.

وی افزود: حضور پرشور رای اولی‌ها در آغازین ساعات رای‌گیری، نشانگر بلوغ سیاسی بالای آنهاست و این جوانان نشان می‌دهند که به نظام و انقلاب پایبند هستند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلام همواره تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نیروی هیات اجرایی، نظارت، انتظامی و نیروی امنیتی و بازرسی، برگزارکننده انتخابات در استان ایلام هستند، گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات آمادگی کامل برای تسهیل در اخذ آرای مردم دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان کرد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است که برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم استان ایلام، مردمی فهیم و دارای بلوغ سیاسی بالا هستند که در بزنگاه‌های مختلف نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند و در این انتخابات نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

استاندار ایلام با اشاره به بحث انتخابات بر حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات، سرمایه بزرگ برای نظام در حوزه‌های مختلف است. انتخابات در واقع تبلور فکری مردم است.

وی تاکید کرد: صندوق انتخابات مهم‌ترین ابزار دموکراسی است و هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد به‌طور طبیعی اقتدار نظام نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha