• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403041409326
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

هر رای در ترسیم آینده روشن کشور تاثیرگذار است

هر رای در ترسیم آینده روشن کشور تاثیرگذار است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری مردم در عرصه خطیر انتخابات و انتخاب آگاهانه گفت: هر یک رای مردم در آینده روشن کشور تاثیرگذار است.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر در همایش رای اولی ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت اظهار کرد: در انتخاب کاندیداها لازم است به برنامه‌های ارائه شده، سوابق کاری، علمی و تجربی آنان توجه شود و تشخیص نهایی با خود رای دهندگان است که چه کسی را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: در اوایل انقلاب رای اولی‌ها مشوق حضور افراد دیگر جامعه در انتخابات بودند و امروز این وظیفه به عهده شما دانش‌آموزان است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دانش آموزان عزیز و مجموعه آموزش و پرورش مرکز اصلی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است، جوانان و نوجوانان از نظر علمی، مهارتی و رفتاری در مراکز آموزشی رشد می‌کنند و دانش‌آموزانی که دنبال کار مهارتی هستند موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در عین دو قطبی بودن جامعه، امام خمینی(ره) با بهره گیری از شعار نه شرقی و نه غربی و کلام الهی قرآن و اسلام برای نجات بشریت به میدان آمدند.

کرمی افزود: هر تغییری که با قدرت های دنیا مخالف باشد این قدرتها با آن به مخالفت برمی‌خیزند.

وی با اشاره به اوایل انقلاب گفت: هسته‌های علمی خودجوش توسط نوجوانان و جوانان بدون وجود هیچ زیرساختی شکل گرفت و باعث رشد دانش‌آموزان در همه‌ زمینه‌ها شد.

وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته در اوایل انقلاب تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار پیش می‌رود.

استاندار بیان کرد: شاهد رشد جوانان با استعداد در زمینه‌های مختلف بودیم و  امروز نوجوانان از این شرایط برای کار علمی و با بهره‌گیری از امکانات و مطالعه برای جهش فکری و تحرک فکری بهره ببرند.

کرمی اظهار کرد: در زمان اوقات فراغت، دانش آموزان در زمینه تحقیقات علمی مختلف فعالیت کنند.

وی در زمینه توصیه‌های انتخاباتی گفت: در انتخاب افراد ببینید که از نظر علمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و.‌.. کدام برنامه می‌تواند موفق‌تر باشد، خودتان تشخیص دهید که سرنوشت خودتان را انتخاب کنید. امروز فضای مجازی یک فرصت است و از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده شود، هرچند که دشمن در این فضا فعال است.

وی با اشاره به اینکه اسلام به تفکر و کار علمی تاکید دارد، افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار دانش آموز در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم و فناوری آموزش دیده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت و صیانت از آرای مردم برای ما مهم است، گفت: دشمن در پی القای ناامیدی در سطح جامعه است لذا باید تمامی برگزارکنندگان انتخابات نسبت به توطئه دشمنان هوشیار باشد.

وی افزود: باید همانند مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمام دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره نیز تلاش کند و پای کار باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن پیش از شروع فرآیند مرحله دوم انتخابات در کشور به دنبال القای بحث تقلب در اذهان جامعه شده است لذا باید همه عوامل برگزاری این انتخابات نسبت به توطئه دشمنان حساس باشند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی مقتدر است و با قدرت هم در راستای اهداف انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

کرمی عنوان کرد: رصدهای لازم در حین برگزاری انتخابات به صورت لحظه به لحظه در سطح استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha