• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403041510335
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

۵۵ جایگاه سوخت بلوچستان آمادگی برای خدمات‌رسانی مطلوب در انتخابات را دارند

۵۵ جایگاه سوخت بلوچستان آمادگی برای خدمات‌رسانی مطلوب در انتخابات را دارند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز دستگاه‌های ذیربط، ارگان‌های دولتی و مردم جهت برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سید کیومرث کمالیار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی جنوب استان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت در شهرها و روستاهای این استان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز دستگاه‌های دخیل در انتخابات و نیز مردم طی هفته گذشته با برگزاری جلسات متعدد انجام و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بر کامل بودن ظرفیت مخازن انبارهای نفت منطقه تاکید کرد و افزود: علاوه بر موارد مذکور با تشکیل تیم های نظارتی،  بازرسی های مستمر طی هفته جاری از تمامی مجاری عرضه به جهت رفع عیب های احتمالی انجام و نیز برنامه ریزی لازم در خصوص در اختیار قرار دادن کارت آزاد به تعداد مکفی به جایگاه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و در چارچوب قوانین برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، ارائه خدمات بی منت را وظیفه ای شرعی و قانونی برای تمامی مسئولان و مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت حماسی مردم در تعیین سرنوشت کشور برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات مردم ثبت خواهد کرد.

کمالیار ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است که در منتهی الیه جنوب شرق ایران فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه محدوده جغرافیایی شرکت نفت منطقه بلوچستان مستقر در چابهار با بهره گیری از سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر جنوب استان سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد، گفت: این منطقه در محدوده ای با گستره ٨٠ هزار کیلومترمربع به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در محدوده ۱۳شهرستان و با ۵۵ جایگاه عرضه فرآورده نفتی ارائه خدمات دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha