• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403041409325
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون ‌استاندار سیستان و بلوچستان:

با حضور در انتخابات به هیچ اهریمنی اجازه ورود و دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم

با حضور در انتخابات به هیچ اهریمنی اجازه ورود و دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار تمدن نوین در مقابل همه قدرت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان و جامعه نخبگانی، قدرت ایران اسلامی هستید.

رضا شریفی شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر در همایش رای اولی‌های ناحیه ۲ زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری همایش‌های رای اولی‌ها و بصیرت افزایی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: سوال مهمی که ذهن بسیاری از افراد بشر را به خود معطوف کرده این است که چرا انتخابات ایران در عرصه جهانی مهم است؟ در پاسخ به آن می‌توان گفت: چون اثرگذاریم؛ چون مستقل هستیم و زیر بار حرف زور نرفته و نخواهیم رفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی پرچمدار تمدن نوین در مقابل همه قدرت‌هاست و قدرت جمهوری اسلامی جامعه نخبگانی و شما دانش آموزان هستید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جمهوری اسلامی جریان ساز، گفتمان ساز و حرکت آفرین است؛ باید همگان بدانند ایران اسلامی صاحب قدرت و وزن است.

شریفی بیان کرد: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم و انشقاق بین مسئولین است و تلاش می‌کند شکاف اجتماعی در صفوف مردم ایجاد کند، اما باز هم اشتباه کرده و می‌کند؛ چرا که مردم ایران اسلامی متحد و یکپارچه و پیوسته پای انقلاب و نظام خود هستند.

وی گفت: با حضور و همراهی خودمان در انتخابات به هیچ اهریمنی اجازه ورود و دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم، قدر تک تک آراء خود را می‌دانیم و مقوله مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات را مهم قلمداد می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بزرگترین سرمایه جامعه، نیروی انسانی جوان، متفکر و با اراده اوست؛ مراقب باشید دشمن به دنبال تسخیر ذهن و فکر و ایده شماست؛ از قرار گرفتن در جنگ روانی دشمن پرهیز کنید و وحدت خودمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha