• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403041207909
  • خبرنگار : 50444

۸ بسته سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد تصویب شد

۸ بسته سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد تصویب شد

ایسنا/خراسان شمالی هشت بسته سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی خود، قیمت‌گذاری‌های جدید هشت پروژه سرمایه‌گذاری تفریحی اقتصادی مرکز استان را تایید کردند.

طرح‌های سرمایه‌گذاری شامل مجموعه هیجانی شهر شادی در محل پارک شهربازی و پارک شهروند، مجتمع فرهنگی و هنری چرمغان، باغشهر دوبرار، شهرک خودرویی، مجتمع تجاری و پارکینگ معراج، مجموعه پارک آبی، مجموعه گردشگری کوه پارک بش قارداش و همچنین مجموعه شهربازی باباامان از جمله بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر بجنورد هستند که تغییر قیمت آن‌ها به تایید اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای این جلسه، روز مبالهه را طلیعه حقانیت اهل بیت پیامبر اکرم (ص) دانست و فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

جمشید عین‌بیگی با اشاره به کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم، از مردم زمان‌شناس و با بصیرت ایران در خلق صحنه‌های ماندگار و با شکوه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کرد و جمعه پیش‌ رو را روزی سرنوشت‌ساز توصیف کرد.

وی همه آحاد جامعه با هرگونه سلیقه و جناح را به حضور در پای صندق رای دعوت کرد و افزود: امیدواریم مانند صحنه‌های ماندگار گذشته شاهد مشارکت درصد بزرگی از مردمی در دور دوم انتخابات باشیم تا ان‌شاءالله فردی شایسته، مطلع، متعهد و باتجربه که همه ویژگی‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب را دارد، برای ریاست جمهوری این دوره انتخاب شود.

در ادامه جلسه، نامه‌های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد، مصوبات کمیسیون توافق‌های شهرداری بجنورد و هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد خوانده شد که علاوه بر هشت طرح اقتصادی و تفریحی می‌توان به بسته سرمایه‌گذاری لایت باکس‌های تبلیغاتی و لایحه پیشنهادی واگذاری حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه دو به بخش خصوصی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha