• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403040905845
  • خبرنگار : 71442

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما به ایسنا پاسخ داد

دور جدید تبلیغات نامزدها در صداوسیما چگونه است؟

دور جدید تبلیغات نامزدها در صداوسیما چگونه است؟

دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما درباره‌ی جزئیات پخش برنامه‌های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم با تاکید بر اینکه برنامه‌های دور دوم خارج از الگوهای دوره قبل نیست، در عین حال از پیشنهادهای جدید برای تولید و پخش این برنامه‌ها خبر داد.

محمدصالح مفتاح ـ دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی ـ در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما دور دوم انتخابات چگونه خواهد بود و در چه مرحله‌ای است؟ توضیح داد: این برنامه‌ها خارج از الگوهای دوره قبل نیست اما پیشنهادهای جدیدی هم داریم که امروز ـ شنبه ـ در جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه و بررسی خواهد شد و در صورت نهایی شدن، قرعه‌کشی هم امروز انجام خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه آیا مناظره‌ رودرروی نامزدها جزو برنامه‌های صداوسیماست؟ با بیان اینکه برنامه‌های دور دوم خارج از الگوهای دور قبل نخواهد بود، توضیح داد: مناظره‌ها حالت‌های مختلفی خواهد داشت. یکسری برنامه‌های جدید پیشنهاد شده است تا کنش‌های میدانی نامزدها کم نشود؛ این برنامه‌ها در نوع تنظیم و تعداد و ساعت پخش لحاظ شده‌اند. همچنین بحث پوشش خبری هم افزایش خواهد داشت و با توجه به اینکه تعداد نامزدها به دو نفر رسید، فرصت بیشتری برای پوشش خبری خواهیم داشت.

مفتاح در پایان درباره برگزاری میزگردهای تخصصی که در این دوره مورد توجه قرار گرفت نیز بیان کرد: برگزاری میزگرد در دور دوم پیشنهاد ما نیست اما در نهایت مطابق قانون، اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات برنامه‌ها را نهایی می‌کنند.

دور جدید تبلیغات نامزدها در صداوسیما چگونه است؟

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صدا و سیما، جبلی- رئیس سازمان صدا و سیما هم در نشستی خبری با اهالی رسانه گفته‌ بود: «ما برنامه‌هایی طراحی کرده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. حتما یکی از احتمالاتی که باید در نظر گرفته شود برگزاری انتخابات در دور دوّم است و قطعا رسانه ملّی برای آن برنامه دارد. اینکه مناظره رو در رو باشد یا به شکل دیگری باشد، درباره‌اش تصمیم‌گیری خواهد شد. تمام طراحی‌های برنامه‌های تبلیغاتی و پیشنهادهای ما باید در کمیسیون بررسی تبلیغات هم بررسی و مورد پذیرش قرار گیرد. ما پیشنهادهای خودمان را آماده‌ کرده‌ایم و در صورت قطعی شدن، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۱۷

سلام. لطفا پیگیری کنید چرا صدا و سیما در انتخابات امسال آهنگ شاد و حماسی برای ایجاد شور انتخاباتی در شبکه های سراسری بخصوص شبکه سه و ورزش و آی فیلم و تماشا و نمایش و شبکه های استانی پخش نمی کند؟