• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040805113
  • خبرنگار : 50976

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

‌تأکید مردم شیراز در انتخابات ریاست جمهوری چیست

‌تأکید مردم شیراز در انتخابات ریاست جمهوری چیست

ایسنا/فارس امروز، هشتم تیرماه روزی پر شور و شوق برای ملت ایران است تا با اتحاد و همدلی حماسه‌آفرینی کنند. آینده کشور در دستان مردمی قرار دارد که همیشه در تمام عرصه‌ها با قدرت و اراده مثال‌زدنی ظاهر شدند.

گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم تأثیر به‌سزایی در سرنوشت و امنیت کشور دارد. قدرت امت واحد است که دشمنان را از خاک ایران زمین دور نگه می‌دارد و یکی از نشانه‌های این اتحاد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) حضور داریم و شاهد استقبال و حضور پررنگ مردم شیراز در انتخاب ریاست جمهوری هستیم. انتخابی که می‌تواند بر زندگی تک تک ما تاثیر زیادی بگذارد. بر همین اساس نظر مردم شیراز را در مورد حضور در پای صندوق‌های رأی می‌خوانیم.

با انتخابات پرشور خاری در چشم دشمن باشیم

طیبه بخشی‌پور، منشی مطب یک پزشک متخصص و ۴۳ ساله در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: وظیفه شرعی هر شخصی حضور در  انتخابات است. امروز الحمدلله حضور مردم عالی است، من حدود یک ساعت و نیم در صف ایستادم تا بتوانم رأی خودم را در صندوق بیندازم.

‌تأکید مردم شیراز در انتخابات ریاست جمهوری چیست

وی گفت: باید بنا به دستور رهبری در انتخابات شرکت کنیم تا خاری درچشم دشمن باشیم. نگاه همه دنیا به ایران است. در فضای مجازی اتحاد مردم را کم‌رنگ نشان می‌دهند، ای کاش خبرنگاران دشمن حضور داشتند و مشارکت حداکثری مردم را با چشم خود می‌دیدند.

فاطمه عباسی، بانوی ۵۰ ساله و خانه‌دار هم به خبرنگار ایسنا گفت: به عشق رهبر و پرچم سه رنگ کشورم امروز رأی می‌دهم. شهدا به گردن هر کدام از ما حق دارند.‌ امنیت امروز ما به خاطر فداکاری و از خودگذشتگی شهدا است. راه آنان را ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به خاک ما طمع کنند.

رئیس جمهور آینده قدردان حضور مردم باشد

علی رنجبر شبان، ۳۰ ساله، حوزوی و فعال اداره تبلیغات که با فرزند نوزاد خود در انتخابات شرکت کرده است، هم به خبرنگار ایسنا گفت: برای اطاعت از فرامین رهبری که تأکید زیادی بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح داشتند ‌پای صندوق رأی آمدم.

‌تأکید مردم شیراز در انتخابات ریاست جمهوری چیست

وی افزود: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده قدر حضور و پشتیبانی مردم را بداند، حامی انقلاب اسلامی باشد و قشر ضعیف را حمایت کند.

عبدالرحیم رزمجو، بازنشسته ۷۰ ساله نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه فلسطین و لبنان باید عبرت ما باشند، گفت: فلسطین و لبنان را نمی‌بینید؟ ظلم و ستم را در کشورهای همسایه نمی‌بینید؟ دشمن در این کشورها نفوذ کرده است، باید مراقب مملکت خود باشیم. نباید کشورمان را به دست دشمن بسپاریم.

وی ادامه داد: این انقلاب امام زمان(عج) است و نباید دست کم گرفته شود، این موضوع بسیار مهمی است. همه باید در انتخابات شرکت کنند، سرنوشت و آینده کشور را باید خودمان مشخص کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha