• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403040604024
  • منبع : صندوق اعتباری هنر

عیادت از جمشید هاشم‌پور

عیادت از جمشید هاشم‌پور

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر روز عید غدیر خم به دیدار و عیادت استاد جمشید هاشم پور هنرمند نامدارسینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

به گزارش ایسنا، همزمان با عید غدیر و ادامه دیدارها و عیادت از هنرمندان کشور، سید مجید پوراحمدی با حضور در منزل جمشید هاشم پور، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به ایشان و خانواده وی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شد و در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت.

در این دیدار چند ساعته، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در فضایی صمیمی به گفتگو با این هنرمند نامدار کشور و خانواده وی پرداخت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این دیدار با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اظهارداشت: نسل ما، فیلم هایی که آقای هاشم پور در آن حضور داشتند را همیشه در خاطر دارد و علاقه شدیدی به نقش آفرینی ایشان داشتیم.  

پوراحمدی همچنین با اشاره به مشکلات عنوان شده از سوی آقای هاشم پور و خانواده وی در خصوص بیمه و روند درمانی این هنرمند پیشکسوت، قول مساعد داد تا در حد مقدورات صندوق در جهت رفع و برطرف کردن دغدغه‌های این هنرمند، حمایت های لازم بعمل آید.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین تأکید کرد: هنرمندان نامدار و پیشکسوتانی همچون استاد جمشید هاشم پور الگوی تمام عیاری از لحاظ اخلاقی، رفتاری و حرفه ای و... برای جوانان به ویژه کسانی هستند که به تازگی می خواهند وارد حرفه سینما شوند.

در این دیدار سید احمد میر علایی تهیه کننده سینما و تلویزیون نیز به خصوصیات رفتاری و اخلاقی جمشید هاشم پور پرداخت و گفت: امثال وی به معنای واقعی یک هنرمند و سلبریتی واقعی هستند نه مانند کسانی‌که فقط این نام و جایگاه را به صورت غیر واقعی به همراه داشته و یدک می‌کشند.

وی در عین حال تأکید کرد: جمشید هاشم پور همواره با نقش آفرینی های حرفه ای به هویت اجتماعی و ملی خود احترام می گذاشت و هیچوقت به دنبال حاشیه ها نیست.

عیادت از جمشید هاشم‌پور

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در عین حال با اشاره به تفاوت صندوق اعتباری هنری در دولت مردمی، تأکید کرد: بدون اغراق عرض می کنم صندوق اعتباری در حال حاضر جایگاه مهمی در میان هنرمندان دارد و تحولی شگرف در رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر بوجود آورده است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات هنرمندان و توجه و اهتمام ویژه به این قشر فرهیخته گفت: مسئولان صندوق اعتباری هنر همواره با اینگونه دیدارها و عیادت ها، در همه مسائل و مشکلات درکنار اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان سینما بودند و همین عامل باعث شد که هنرمندان در این دوره حس خیلی خوب و نزدیکی نسبت به صندوق اعتباری هنر پیدا کنند.

در ادامه این دیدار جمشید هاشم پور نیز ضمن تبریک متقابل عید غدیر خم به مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و همراهان، از حضور آنها در منزل خود و اینکه جویای احوال و وضعیت درمانی وی هستند، تشکر و قدردانی کرد.

این هنرمند نامدار و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه این دیدار با بیان اینکه از لحاظ جسمانی رو به بهبودی است، به بیان خاطراتی درباره حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی پرداخت.

هاشم پور به موضوع درخواست بسیاری از مردم برای دیدار و عیادت از وی اشاره کرد و گفت: من و خانواده سپاسگزار لطف و عنایت همگان هستیم اما این امکان در منزل آنها مهیا نیست که به لطف عزیزان پاسخ دهیم و شرایط را برای حضور آنها فراهم کنیم.

در ادامه مدیر عامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد تا از طریق صندوق اعتباری هنر شرایطی را فراهم شود تا علاقه مندان و دوستداران، این هنرمند نامدار کشور را از نزدیک ملاقات و دیداری تازه کنند.

در این دیدار جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و جعفر گودرزی رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۱:۰۱

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۴۹

اولین بار آ قای جمشید آریا رانیمه دوم دهه چهل درفیلم فراری عباس کسائی دیدم که نقش ژاندارمی رابازی میکرد که قرار بود مجرمی را«فرشید فرزان» به کرمانشاه ببرد فیلم غمگین وخوش ساختی بود چند بار این فیلم را در سینما همدان دیدم چون جیپ اونا از همدان ردمیشد برایم بسیار خوشایند بود،جمشید اریا را خیلی دوست دارم انشاالله همیشه سلامت باشند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۱:۰۴

چیزی که جوانان ماازهنرمندانی مانند هاشم پور بخاطر دارند شجاعت و دلاوری ست

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۱:۴۳

سلام به غیرت سینمای ایران آقای جمشید آریا زینال بندری با اون چشمای نافذوسر تراشیدهیادش بخیر چه فیلمهای جذابی بازی کردند وبرای همیشه به یادگار گذاشت هیچ وقت فیلمهای استاد جمشیدآریا همیشه پر مخاطبترین فیلمها بود.امیدوارم این هنرمندوپیشکسوت سینمای ایران هرچه زوتر سلامتشون به دست بیارن انشالله🥀🥀🥀🥀

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۰۱

خدا حفظش کنه ایشالله

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۰۷

باسلام من دهه پنجاه هستم فیلمهای آقای جمشید هاشم پور رو زیاد دیدم امیدوارم ایشان سلامت باشند منم هم دعاگو این پیشکسوت هستم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۱۵

امیدوارم حال عمومی سوپر استار سینمای ایران آقا جمشید هاشم پور هرچه زودتر بهبود پیدا کند. انشاالله بشفای کامل خدایی خواهد رسید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۲

جمشید آریا یک هنرمند برجسته وبا هوش بود کسی بعداز انقلاب ا بادست خالی پیش رفت کرد آقای جمشید اریا بودامیدوار که همیشه سلامت وتندرست باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۲۱

زنده و سلامت باشی آقای هاشم پور

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۳۲

دیدار با پیشکسوتان فرهنگ وهنر ای مرز وبوم امری خدا پسندانه ونیکوست عیادت ازبیمار پاداشی عظیم در پیشگاه خداوند دارد این خصلت نیکو باید تداوم داشته باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۴۰

هنرمندان صندوق اعتباری ندارند که ازشون پشتیبانی بشه در واقع بودجه ای برای هنر مقرر نمیشه که در مواقع بیماری و سالمندی از آن استفاده کنن.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۴۲

سلطان به سلامت باد❤️❤️❤️

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۴۵

من در سال‌های دور به فیلم سازها ماشین و دستگاه برق و... درج اجاره میدادم در سر فیلمبرداری چند فیلم افتخار داشتم جناب جمشيد هاشم پور را روزهای متوالی بلکه ماه‌ها ببینم به جرات عرض میکنم یک جنتلمن و و یک مرد باادب و نزاکت بسیار سنجیده ایشون را شناختم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۰۰

فیلماش عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۲:۵۹

عزیزم خدا سلامتی کامل بهش عنایت کنه بازیگر با اخلاق خوب و اصیل ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۰۵

آرزوی سلامتی شما رو از خداوند بزرگ خواهانم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۱۱

پاینده و سلامت بمانی جمشید اریا مرد تکرار نشدنی بهترینهارو برایت آرزومندم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۱۲

انشالله شفای عاجل آقای هاشم پور عزیز ،هنرمند مقتدر . دوست داشتنی و بدون حاشیه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۲۰

انشاالله‌خدا‌به‌ایشان‌طول‌عمر‌و سلامتی‌بدهد.🙏🙏🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۲۹

درد بلاش بخوره توسر بازیگرای دوزاری پولکی که فقط پول پول وشهرت میخوان نه هنر ،،،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۱

انشالله خدا شفای عاجل عنایت کند جمشید اریا باهاش خاطره ها داشتیم دهه شصت و هفتاد مردی بدون حاشیه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۳

سلام. جناب جمشید خان بدان که همیشه عزیز و دوستداشتنی هستی . یا بقول قدیمیان سالار و ارجمند بودی و هستی. شخصآ شما رو باور بدارید بی اغراق عرض میکنم دوستتان میدارم. در پناه حضرت دوست باشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۶

پیر نشو رستم من

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۹

یادش بخیررر با فیلم هایش چقدر کیف میکردیم و لذت می‌بردیم.. دمت گرم مرد..دمت گرم که حال دوران اون موقع ما را خوش میکردی با فیلم‌های بی نظیرت...جمشید آریا دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...سرت سلامت اسطوره سینمای ایران..خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۳۹

من یه دهه هشتادی ام ولی هم عاشق تمام فیلمای آقای هاشم پور و عاشق شخصیت ایشون هستم انشالله که خدا حفظشون کنه و بهشون سلامتی عاجل عطا کنه🤲

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۴۰

به جای عکس انداختن و رفع تکلیف ؛ تا دیر نشده پای درد و دلها و مشکلاتش بنشینید .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۶

انشالله شفایابند این مردبزرگ چرا دولت به همچنین کسایی رسیدگی ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۴۱

درود بر قهرمان و پهلوان بزرگ و استاد بزرگ سینمای ایران استاد جمشید هاشم‌پور عزیز و گرامی امیدوارم هزار سال سلامت و شاد و خرم باشی زنده باد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۴۲

با سلام خدمت شما بزرگواری سینما از خداوند سلامتی شما را خواستارم نوروزی از اصفهان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۲۳:۵۰

عشق معنای واقعی.. استاد جمشید هاشم پور.. انسان دوس داشتنی و استااااااد واقعی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۳۴

انشاالله خداوند به استاد اخلاق و هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون شفای عاجل عنایت فرماید که خودم از بازی های ایشان لذت کامل می بردم و بعضی وقتها خداوکیلی از هیجان و ترس می لرزیدم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۴۷

درودخدابرخدا آقای هاشم پورآقاامام حسین ع هرچه زودترسلامتی روبهت برگردونه شفات بده واقعاهنرمندواقعی به معنای واقعی خانواده دوست بدون کارهای غیرمعقول نمونه مردواقعی عاشق فیلمات هستم دوست دارم خداشفات بده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۴۸

من از سینماچیزی سر درنمیارم ولی بنظرم آقای هاشم پور یک اسطوره واستاد به تمام معنا بود بازیش در فیلمها اینقدرعادی وخونسرد بود فکرمیکردی همه چیزش واقعیه ،آرزو دارم سلامتیش بدست بیاره

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۵۰

خداسلامتی عنایت کند به لطف و دستان مهربانش

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۵۲

سلام. آرزوی سلامتی برای هنرمند وهنرپیشه سینمای ایران دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۱۶

درود خداوند بزرگ یکتا بر جمشید خان آریا 🤲🌹🌹❤️❤️

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۴:۱۲

سلام برجمشید اریا عزیز زنده وسلامت باشی سلطان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۴:۴۷

بنده دهه پنجاه هستم تمام فیلم های آقای جمشيد آریا رانگاه می کردم هرفیلمی که تازه به سینماها می اومد اگر آقای آریا توش بود حتمآ باید نگاه می کردم بخصوص (افعی)احسن به غیرتت انشالله به زودی خوب میشی برمیگردی سینما ماهم دعا میکنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۰۱

سلام استاد .من دهه سی هستم . خیلی از بازی های شما لذت می‌بردم.....در ایران هم شما عزیز توقعات مارو جوابگو بودید....پایدار باشی عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۶

انشاالله شفای عاجل🌹🤲

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۸

اقاجمشید مشتی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۲۲

آقای هاشم پور از چهره های ماندگار سینماست

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۳۱

درودبرسلطان ادب جمشیدخان عزیز، خاطرات شیرین شمادر سال ۵۸ که درورزشگاه خیابان ۱۶آذر دانشگاه تهران آموزش کونگ فو می‌دادید چه‌ متین وپرحوصله وباوقاربودید، خداحفظتان کندکه الگویی هستید مثال زدنی درمیان هنرمندان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۳۲

سلام آقایان.محترم شخصیتی مثل آقای هاشم پور که همیشه بهترین فیلمها را بازی کرده آنقدر مورد احترام هست که باید اولا بهترین دکتر ها ایشان را تحت کنترل قرار بدهد و دوم اینکه ایشان در یکی از سینماهای تهران بنشیند تا آدمهایی که دوستش دارند این شخصیت بزرگ را ملاقات کنند برای وزارت ارشادی اینگونه هماهنگیها کاری ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۱:۳۷

اللهم اشف کل مریض

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۲:۰۴

خدا سلامتی بده بهشون آقا جمشید آریا💓💓💓💓💓

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۲:۴۶

دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد

avatar

سلام بردلاور مرد سینما وفقط به عشق ایشان میرفتم سینما

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۲:۵۴

از خداوند برای اقای هاشم پور سلامتی بهشون عطا بفرماید چون هنر مند هستند بی طرف در کارهایی که به شغلشون مربوط نمی شد دخالت نمی کرد دنبال اسم رسم نبود درد درمان دست خداوند است واینشا الله به ایشان خداوند درمان عطا کند امین یا رب العالمینبرای سلامتی اشان صلوات الهم صل علی محمد واله محمد

avatar

باسلام درود دوتا کلمه شیر همیشه شیر هست و شیر مماند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۳:۰۱

خداوندبه ایشان سلامتی وعزت عطاکند.نسل دهه شصتی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۶

داداش آقای جمشید آریا نسل دهه شصت نیست نسل دهه ۳۰هستن ایشون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۳:۳۹

باعرض سلام وادب خدمت استاد جمشید هاشم‌پور عزیز.الگوی جوانمردی و شجاعت.سلامتی برای شما آرزومندم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۳۲

جمشید در طول خدمت دارای سلامت اخلاقی ،روانی بوده است.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۴:۰۰

خدا حفظت کنه واقعا خوش درخشیدی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۵:۰۲

با سلام عرض ارادت خالصانه خدمت جناب آقای جمشید هاشم پور هنرمند دوست داشتنی و بزرگوار امیدم امیدوارم هر چه زودتر با یاری خدای متعال ودعای خیر ما ملت ایران و خانواده محترمت سلامتی خود را بدست بیاورید .دوستدار همیشگی شما علی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۵:۵۰

خداشفای عاجل انشالله عنايت کنه. مرد دوست داشتنی سینمای ایران. سلطان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۶:۲۹

باسلام خدمت دوستان عزیز و گرامی ان شاءالله خیلی زود ایشون وتمام بیماران شفا پیدا کنن ولباس عافیت به تن آقای جمشید هاشم پور بهترین که نه یکی از کمیاب ترین های سینمای ایران هستن همه ی ما با فیلم ها و آثار ایشون خاطره داریم کاش این عزیزان مثل همون روزها سرحال بودن ان شاءالله خیلی زود این اتفاق بیفته به امید خدا جمشید هاشم پور عزیز تو بهترینی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۶:۵۲

سلام به اسطوره ومردانگی نسل ۵۰ و۶۰ البته ایشون مطعلق به همه عشقها هستند انشالله هیچ وقت درد نبینی مرد وقابل توجه مسئولین شما باید قدر این گنجینه های خاک خورده بدونین وشما موضفین از تمام این اسطوره ها مراقبت کنین تا باز دیر نشده من در برابر استاد تمام قد می‌ایستم وافتخار میکنم که شانس داشتم که در عصری زندگی میکنم که ایشون هم خداروشکر والحمدالله سالم هستن به امید روزهای شادی‌آور تون استاد عزیزم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۷:۱۰

اسطوره سینما قهرمان کودکیم امیدوارم حالت همیشه خوب باشه واقعا ایجوری نمیتونم ببینمت

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۷:۱۷

یکی از بهترینهای سینما ... خدا حفظت کنه 🌹🌹🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۷:۳۶

خدا نگهدارت باش مرد واقعا یک اسطوره ی تمام نشدنی 🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۸:۰۹

آقای جمشید آریا قلب ملت ایران هسن، به امید خدا که همیشه خوب وخوش وسلامت وپایدار باشن، در پناه حق

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۰۴

ناب ترین هنرپیشه برسین بهش ایولا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۲

استاد جمشید خان هاشم پور عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۱۷

سلامتی استاد آریا .. مرد قابل ستایش .دوست داشتنی و شجاع دل.... آرزوی سلامتی برای ایشان.. کاش بازیگران ضعیف و پولکی و پر ادعا و پوشالی این روزها که تعدادشون کم نیست کمی مرام واخلاق و شخصیت یاد بگیرند از این اساتید گرانقدر... کسی برای دیدن فیلم نمیرفت سینما میرفتن که جمشید آریا و فلان بازیگر رو ببینند...این اساتید تا این حد جذاب و مشهور بودن ولی افتاده و خاکی و با مرام ...در پناه حق باشند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۲۷

جمشید هاشم پور هنر مند آریایی همه مردم ایران دوستت میداریم و آرزوی سلامتی و تندرستی برایت از خداوند بزرگ خواستاریم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۲۸

چقدر با فیلماش خاطره داریم سرش سلامت هاشم پور عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۴۷

درود خدمت بزرگ مرد عرصه سینمای ایران، ما دهه پنجایی ها با دیدن نمایش های ایشان در فیلمها چقدر احساس قدرت و شعف میکردیم.هنوز هم با دیدن تصاویر ایشان احساس جوانی می کنیم .همیشه سالم و سرزنده بمان سلطان❤️

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۴۷

با سلام ؛ درود بر استاد هاشم‌پور و دیگر هنر مندانی که متواضعانه پای ایران،انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایفای نقش‌های خود ایستادند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۵۰

بهترین بازیگر آرتیست و محبوب دهه شصتی ها زنده باد جمشید هاشم پور 🌹❤️ بازی ایشان در فیلم مادر و پرواز از اردوگاه در تاریخ خواهد ماند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۵۰

عمو جمشید عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۹:۵۹

سلام خدمت سلطان امیدوارم که خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید و دو باره فیلمهای جذاب شما رو شاهد باشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۰۲

بازیگر جاوید وبه یاد ماندنی جمشید هاشم پور. سلامتی همراه تمام لحظه هایتان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۴۳

اول از خدای متعال شفای عاجل به ایشان بده وقتی اسمش ب زبان میارم وضعیت الانش ببینم اشکم جاری میشه با اینکه دهه پنجاه هستم آرزومه از نزدیک حتی هم یک بار ببنمش همین انشالله شفا پیدا کنه بزودی اسم نمیارم اما بگم شیر مرد سینمای ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۴۳

اول از خدای متعال شفای عاجل به ایشان بده وقتی اسمش ب زبان میارم وضعیت الانش ببینم اشکم جاری میشه با اینکه دهه پنجاه هستم آرزومه از نزدیک حتی هم یک بار ببنمش همین انشالله شفا پیدا کنه بزودی اسم نمیارم اما بگم شیر مرد سینمای ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۰۶

از خدا برای ایشون طلب سلامتی میکنم ان شاالله سالم و سلامت باشن، من دهه شصتی هستم، بازی ایشون رو درفیلمها بسیار دوست داشتم همیشه، ان شاالله این عزیز گرانقدر در پناه خدا سالم و سلامت باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۰۶

انشاءالله خدا شفای عاجل بده من که خیلی دوسش دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۲۱

درود بر هنرمند بزرگ سینمای ایران استاد جمشید هاشم پور ، که مایه افتخار ایران است ، تک و بی نظیر ، بعد از گذشت چند سال هنوز سینمای ایران همانند استاد جمشید هاشم پور در خود ندیده است ، بی همتا، بی نظیر ، اسطوره سینمای ایران ، آرزوی سلامتی برای این مرد بزرگ سینمای ایران. طغرل

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۲۲

سلام.یادش بخیر موقعی فیلم افعی روپرده سینما اومد اونم بازی جمشید هاشم پور عزیز .نمی‌دونید چه شورحالی آدم پیدا میکرد بعدازاتمام فیلم واقعاً یاداونروزها بخیر ..سایه ات مستدام باشد آقای جمشید هاشم پور عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۴۵

الهی قربونت برم من از خدا ميخوام که سلامت تندرست باشین همیشه بخدا دارم با اشک مینویسم اندازه پدر خودم دوست دارم آقای آریا الهی که هیچوقت غم و مریضی رو چهرتون نباشه خیلی خیلی دوستون دارم از بچه گی تا حالا آرزومه یه جا از نزدیک ببینمتون و پشت دستاتون ببوسم 👑

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۴۵

انشالله خداوند سلامتی بدهد بزرگ مرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۰:۵۸

توانمند خستگی ناپذیر

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۰۳

خداوندا.شفاوسلامتی.وتندرستی.یارب

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۱۳

استاد گرامی انشالله زودتر خوب بشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۱۵

سلام از صمیم قلب براشون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و عمیقا بهشون ارادت دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۱۷

ضمن آرزوی بهبود وضعیت سلامتی این هنرمند پیشکسوت ، موضوعی که همه هنرمندان اعم از کارگردان فیلمبردار و بسیاری دیگر که در منظر دید ببنندگان نیستند از آن رنج میبرند بیمه و مکمل های درمانی مربوطه هست .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۲۰

.سلامت باشه آقای هاشم پورانشاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۲۳

سلطان توسلطان دلهایی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۱

من خیلی فیلم های جمشید هاشم پور را دوست دارم

avatar

جمشید خان عزیز دوستت داریم عاشق فیلم هاتون بودیم انشاء الله در سلامت کامل باشی دوست دار شما دهواری

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۳۳

دوست عزیز مردمی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۴۹

خدا حفظش کن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۱:۵۷

سلطان هاشم پور ، یاد آور روزهای خوش سینمای دهه ۷۰ ، یه رنجر فوق حرفه ای ، یه هنرمند که با آثارش مردم و با سینما دوباره رفیق کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۱۳

انشا الله سلامت باشند وپایدار جناب جمشید آریا سوپر استار سینمای کشور عزیزمان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۲۱

سلام اقای جمشید هاشم پور امیدوآرم که زوتر حالتون خوب بشه خواستم بگم خیلی نوکرتون هستم شما عشقه من هستید دوستون دارم استان فارس قیرکارزین بخش افزر روستای مظفرئ

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۴

درود بر هاشم پور اریا واقعا شما بی نظیری، مثل شما وجود نداره مرد به تمام معنایی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۴۱

سلطان هاشم پور اسطوره سینما خدا حفظش کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۴۱

مثل عقاب همیشه بدرخشی و سلامت باشی سلطان سینمای ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۷

اسطوره و قهرمان ملی و بازیگر نقش های عزت افرین و حماسه ای و قهرمانانه این استاد ستودنی و برای نسل ما ماندگار و بازی حرفه ای این استاد در نقش قهرمانان ملی ارتشی ما ماتدگار بوده و هست. خدا نگهدارشان و مثل همیشه سربلند و راست قامت باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۴

سلام بر بزرگ مردسینمای ایران.امیدواریم که همیشه سالم وتندرست باشید.باتشکر.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۸

درود بی کران به جناب هاشم پور آریا، بی نظیری سالار تنت همیشه سلامت باشه قهرمان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۲

خداوند آقای هاشم پور را حفظ کند و سلامتی و عمرطولانی بهشون دهد ، دوران نوجوانی و جوانی من با دیدن فیلم و سریال های زیبای آقای هاشمی پور گذشت ، یک هنرمند محبوب و مردمي و بدور از حاشيه بازی و ریا ، هستند ، متأسفانه این دوره زمانه و این بظاهر هنرمندان کنوني فقط و فقط بدنبال کسب نام و شهرت هستند و هدفشون شناخته شدن و خودنمایی و ریا هست که برخی موارد برای دیده شدن حتی از شرف و وجدان و مسیر انسانیت خارج می‌شوند و به مردم فخر فروشی می‌کنند، هنرمندان دهه ی شصت و پنجاه در قلب ملت جاي دارند ،و هنرمندان جدید فقط در دید ملت هستند ، درود بر مسولان محترم که یادی کردید از استاد جمشید هاشم پور عزیززز💚💚💚😍😍🙏⚘️

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۲

فیلمهای سینمایی ماندگار این سوپر استار سینمای ایران، میل افعی، جوانمرد و ... در خاطره ها می ماند، من دهه ۶۰، به فیلمهای این هنرپیشه صف وا میستادیم، که بریم سینما

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۱

باسلام خدمت استاد بزرگوار جمشید هاشم پور زینال بندری خودمون یادش بخیر تمان فیلم‌هایی که ایشون درآن نقش آفرینی کردن بسیار جذاب و دوست داشتنی بودن وبا اشتیاق فیلم‌ها ونقش ایشان را دوست داشتم ودنبال میکردم خداوند یارو نگهدار ایشان باشد ودرسلامتی کامل آن شالله

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۵

امیدوارم که خدا به این مرد بزرگ شفا عنایت کنه که دیگه مثل اقا جمشید تو سینمای ایران نمیاد نخواهد امد اروزی سلامتی میکنم برا خودش خانواده محترمش

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۸

آقای جمشید هاشم پور یک بازیگر استثنایی هست که همتا نداره ، انشاالله هر کجا هستن سلامت باشن ، صدا و سیما باید از چنین اساتیدی حمایت کامل کرده و قدر چنین اشخاص باارزشی را بدانند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۵۹

درود برشما، عالیجناب....سلطان قلب ها آقای جمشید هاشم پور...تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد...عاشق شخصیت و بازی،شما بوده ام از کودکی.....دوستت دارم استاد..

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۵۲

با درود به این مرد بزرگ هنرمند جمشید آریا هیچوقت فراموشم نمیشه آولین همایش تاتر در نیروی زمینی ارتش در سال ۶۳ بزرگ مرد تاریخ هنر به‌عنوان پیشکسوت وداور درخدمت بودیم ومنم برای اولین بار در تاتر عرضه شرکت میکردیم ایشان با رهنمود اخلاقی فرمودن که هنر تاتر وسینما رو شغل دوم قرار دهید چون نه هنرمند در امنیت شغلی قرار نداره درود و درود به بزرگ سینما وتاتر استاد جمشید آریا و سپاس ..عبدی.. از تهران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۵

دعا میکنم به لطف یزدان پاک جناب جمشید هاشم پور(آریا) پیشکسوت هنر سیما وسینمای ایران زمین بهبودی کامل وشفای عاجل پیداکنند......آمین

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۸

واقعا" جای تاسف هستش که هنرمند خوب و پر طرفدار ومردمی ما در سالخوردگی بیمه درمانی نداشته باشه مخصوصا" ایشون که حق بزرگی به گردن سینمای دفاع مقدس داره.حالا خوبه که در مورد ایشون قول مساعد دادن البنه اگر به قولشون پایبند باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۹

درود بر اسطوره‌ی سینمای ایران هنرمند مردمی واقعا از فیلمهای استاد جمشید آریا لذت می‌بردم آقای جمشید آریا قهرمان دوران کودکی من بودن من یک دهه هفتادی هستم و با فیلم‌های این استاد بزرگوار خیلی خاطره دارم و قهرمان دوران کودکی من بودن انشاالله سرتون سلامت باشه استاد و از خدواند میخام هرچه زودتر سلامتی نصیب این اسطوره تکرار نشدنی سینمای ایران بکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۴

پیر نشو تو رو خدا چقدر با فیلم ها ت خاطره داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۵

دلم یه فیلم دیگه میخواد جنگی هم نباشه.کارگردانشم رسول ملاقلی پور باشه.نقش اولشم جمشیدیان آریا. ازون فیلما که نمیتونی تخمه بشکنی.ازون فیلما که یا نفست حبس میشه تو سینه یادت ميره بدی بیرون،يا یهو ازجات میپری ناهوا. وقتی هم تموم میشه انگار تموم نشده. موندی تو داستان. تاکی خدا میدونه. آره دلم ازون فیلما میخواد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۶

حیف ازاین مردبزرگ که داره پیرمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۱

تو اسطوره 80 میلیون ایرانی هستی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۳

بهترین هستید اقای هاشم پور کل خانواده من عاشق بازیهای شما هستن اون قدیمی هارو هر چقدر میبینیم نقش شما پررنگ تر میشه...ب امید سلامتی شما و سعادتمندی خانواده شما بازیگر اخلاق و ادب

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۱۰

باسلام انشالله آقای هاشم پور سلامتی خودت زودتر بدسا میآری انشالله:

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۱۲

سلامُ درود خداوندسلامتی عنایت کندفرستادن دیدگاه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۲۱

اقای هاشم پورعزیزبرایت دعای سلامتی میکنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۲۲

یاد دوران گذشته بخیر منشستیم پای تلوزیون و به فیلم های این مرد بزرگوار نگاه می کردیم چه زود گذشت افسوس صد افسوس

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۵:۴۳

آقای جمشیدهاشم پور یکی از ناب ترین ها هستندامیدوارم همیشه سلامت باشند🙏

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۶:۰۷

انشاالله خداوند سلامتیش را بهش برگردونه.بهترین بازیگردهه60

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۶:۲۱

انشاالله همیشه سربلندوپایدارباشدچقدرفیلمهای آقای هاشم پوررودوست داریم بازم فیلمهای که بازی کرده حیاجان خودشو داره ده بارببینی تکراری نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۶:۵۱

الهی همیشه سالم وتندرست باشی آقای هاشم پور عزیز بخدا گریه م گرفت دیدمت با بازیهای قشنگت همیشه ب ما نشون دادی که قوی هستی وهمیشه قوی خواهی ماند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۶:۵۴

سلام من از خداوند شفای تمامی مریضها بخصوص آقای هاشم پور را دارم دوستت دارم جمشیدجان ارزومه شمارا از نزدیک ملاقات کنم خاطرات دارم با تمام فیلمهات یادش بخیر اون سال و اونروزها...

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۶:۵۸

خدا بهشون سلامتی بده از تمام بازی عاشون در فیلم ها لذت بردم .بازیکریشون با تمام بازیگران فرق داشت در فیلم هاش اصلا احساس نمی‌کردی فیلم بازی میکند انگار داریبا اون فیلم زندگی می‌کنی وجزو داستان هستی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۱۶

دوست دارم با همان زینال بندری خطابت کنم کوه غیرت و فروتنی،حضورت در سینماو تلویزیون ایران تک است همتا نداری کاکا،الهی که سالم و تندرست باشی مرد،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۵

شیرسرزمین اریایی من دلیرمردای اریوبرزن من ای اسطوره تاریخ سینمای ایران پیرنشوپاینده جاودان شادتندرست بدرخشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۶

سلامت باشی سلطان از بچگی عاشقتم مرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۶

برقرارباشی آقای هاشم پور،هنرمنددوست داشتنی کشورمون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۱

جمشید آریای عزیز و دوست داشتنی این هنرمند تکرارنشدنی ، بی همتا ، با شخصیت ، اسطوره افسانه ای در کل تاریخ سینمای ایران انشاالله هر چه زودتر صحت وسلامت باشند و به سینما برگردند الهی آمین

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۶

سلام بسیار کار پسندیده و خوبی انجام دادید که به این بازیگر و هنرمند بزرگ سینما و هنر ایران ادای احترام کردید و به عیادت او رفتید امیدوارم هرچه زودتر سلامتی و بهبودی حاصل شود و دوباره او را در سینما و تلویزیون نگاه کنیم زیرا خاطره‌های بسیار زیبایی از این بازیگر در ذهن ایرانیان نقش بسته است

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۸:۱۰

زنده باد سوپر استار سینمای ایران..به امید شفای کامل برای این هنرمند بزرگ و دوستداشتنی،،،،،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۹:۰۵

سلام قهرمان سینمای ایران من جمشید آریا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۸:۳۳

با آرزوی سلامتی برای جمشید هاشمپور عزیز چه خاطره ها که دارم از فیلمهای جمشید خان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۸:۵۴

با کمال افتخار اکثر فیلمهای اکشن و پر صلابت استاد آریا را دارم با بهترین کیفیت ممکن ، خدا سلامتی بده انشاا... نمونه چنین بازیگری و همچنین همانند استاد قریبیان بازیگر اکشن کار دهه های گذشته هنوز در سینمای ایران متولد نشده .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۸:۵۴

سلام من هرگز دوست ندارم بازیگران خوب سینما وتلویزیون در بستر مریضی ببینم همیشه سلامت باشید واز خدا میخوام تا هزارسال سر حال وشاد باشید وهرگز بلا بسراع شما نیاد تا همیشه در سینمای ایران بدرخشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۹:۴۶

آقای هاشم پور حرف نداره‌ سلامت باشی دلاور

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۰:۰۵

سالار ان شاءالله هرچه سریعتر شفا پیدا کنی 🙏🏼🌹🙏🏼

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۰:۲۶

خواهش می کنم پیر نشو جمشید خان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۰:۳۴

سلام ودرود...مردی که بیش از دو دهه سوپراستار و نگهدارنده سینمای ایران بروی پردها شد تا جوانان دهه ۶۰و۷۰ را با تمام سختیها و مشکلات هر جمعه به سینما میکشاند تا لذت یه فیلم خوب با هنرپیشگی استاد را بتماشا بنشینن خاطره بازی الان اونا بیشتر از استاد جمشید اریا وفیلمهای کم نظیرشه .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۰:۴۴

با سلام و عرض ادب خدمت استاد هاشم پور آرزوی سلامتی و شاد کامی شما و خانواده محترمتان را از درگاه خداوند متعال دارم. بارها و بارها فیلم‌هایی که در آنها نقش آفرینی نموده اید را دیده ام و هر بار پخش بشه بازم میبینم همیشه برام هیجان انگیزه . خیلی آقایی مخلصیم مرد خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۰:۵۱

سلطان همیشه سلامت باشند ما دهه پنجاهی خیلی ازش خاطره‌ داریم از خداوند متعال سلامتی و تندرستی برا استاد گرانقدر آرزو می‌کنیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۱:۱۵

خداوند از بلاها دور کند وبه زودی سلامتی به دست آورند سلطانی عزیزم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۱:۴۹

زینال بندری

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۱:۵۳

سلام استاد دعای یک ملت همراهت سلامتیت اینشالله

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۱:۵۸

سلام عشق من..همیشه دعا میکنم حالت خوب بشه حال کنی...دستور بدید چطور میتونم جبران کنم خاطرات خوبی رو که برام ساختین..فداتشم قهرمان سینمای ایران..

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۱:۵۹

خدابهشون سلامتی وطول عمربده واقعا بی نظیره همیشه فیلم هاش برام تازگی داره خیلی دوستش دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۲:۰۱

سلام،بی اغراق میشه این نکته رو یادآوری کرد ،که به معنای واقعی کلمه جناب استاد آریا ،از بهترین های سینمای ایران و به ویژه در زمینه فیلم های اکشن ،ایشون به عنوان بهترین پیشکسوت سینما هستند...

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۲:۱۸

فیلم افعی ایشان واقعا عالی بود درود بر این هنرمند پیشکسوت

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۲:۳۸

آرزوسلامتی برای جناب هاشم پوررا داریم .هیچ وقت فیلم های به یادماندنی وخاطره ساز رانمی شود فراموش کرد تنت سالم مردبزرگ

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۲۲:۴۳

اقای جمشید هاشم پور بهترین بازیگر دنیاست خدا حفظش کنه من عاشقشم دنیای بازیگری یه طرف آقای جمشیدی یه طرف دیگه انشالله ۲۰۰ ساله باشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۱:۲۵

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۲۵

سلطان برازنده ایشان ، پایدار باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۵۱

سلام ع سعیدمزرعاوی دهیه. 60 من خیلی از فیلم های آقای جمشید هاشم پور رو دیدم انشالله شفای عاجل وسلامت باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۰:۲۱

سلام من یک دهه نودی هستم ولی عاشق فیلم های سلطان جمشید هاشم پور هستم مثل افعی،تاراج،غافله،مادر،عقرب،کانیمانگا و.......

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۰:۴۹

درود و صد درود بر اسطوره سینمای ایران انشالله همیشه سلامت باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۱:۱۱

خدابه شماسلامتی کامل بده آقای هاشم پورعزیزم ازفیلم های شمابسیارلذت بردم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۱:۳۳

جمشید هاشمپور،تکرارنشدنی ،عشقی هنوزم فیلماتو دها بار میبینم ولذت میبرم،سلامت باشی زینال بندری❤️❤️👉 ‌

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۱:۵۱

همیشه برام جای سوال بوده که چرا در هیچ جشنواره و مناسبتی حتی در تلویزیون از ایشان در این چهل سال تجلیل نشد و هیچوقت جلوی دوربین تلویزیون نیامدند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۵:۰۷

جمشید آریا رو اولین کسی که تونست کشف کنه سلطان ایرج قادری بود که در فیلم نیش درنقشی بی نظیر بنام زینال بندری خوش درخشید وسکوی پرتابی برای این هنرپیشه ارزشمند شد.ولی چون استاد ایرج قادری در زمان اکران این فیلم ممنوع کار شد نام کارگردان این فیلم زیبا تا سالها پنهان شد واسم فیلم هم بنام زینال بندری معروف شد.روح بلند مرتبه ایرج قادری شاد و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این هنرپیشه ارزشمند سینمای ایران جمشید هاشم پور گرامی را داریم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۷:۳۷

چه فایده هیچ کس قدرشوندونست تاسرپابود خیلی بیشتر میتونست قدرتمندانه پیش بره توسینما تواین بیست وپنج سال اخیرخیلی محدودیت‌ها گذاشتن براش

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۷:۵۰

خدا شفا بده هاشم پور عزیز جاش درقلب ماست .دوستش داریم از خداوند بزرگ طلب شفاعت براش خواستاریم.سلامی گرم به جمشید عزیز وخانواده گرامی اش.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۰:۰۵

سلطان هاشم پور یاد اور حماسه های جنگ و دلاوران ارتشی بودند. برای نسل من ایشان یک اسطوره ‌اقعی و سیلوستر استالونه ایران بودند امیدوارم سایه ایشان همواره بر سر سینمای ایران مستدام باد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۰:۱۲

یکبار رفتم رفتم سینما واون یکبارو هم به عشق اقای هاشمپور

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۳۸

آرنولد و رامبوی سینمای ایران جناب آقای جمشید آریا هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۴۲

خدمت استاد جمشیدهاشم پور درود میفرستم و از خداوند بزرگ برای ایشان شفای عاجل و تندرستی کامل را تقاضا مندم، استاد برای ما دهه پنجاییها همیشه الگو بوده و با نقش های ایشان در فیلمهای ماندگار خاطرات بسیار داریم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۴۳

دوران سربازی به من هم میگفتن زینال بندری بخاطر قد بلندم و شباهتم به آقای جمشید آریا 💖💖😍😍⚘🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۵۱

اقای هاشم پور بهترین بازیگر بود والان هم هسته انشالله همیشه سلامت باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۹

باعرض سلام وادب.سلامتی شما اسطوره ی غیرت راازخدای بزرگ خواهانم.پاینده باشی قهرمان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۳

بازیگری ک برای ما خیلی با ارزشه،ارزوی عمری طولانی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۶

یادش بخیر دهه ۷۰ بود اقای هاشم پور یه فیلم تو شرکت ما بازی کردن فکنم زیلو بندری بود و صبح ۵ شنبه شرکت تعطیل بود ۷ صبح ایشون با یه پوتین سربازی تو سالن ما که حسابداری بود سوت قشنگی که مال یه آهنگ بودمیزد بعد ازونجا رفتن برای فیلمبرداری اصفهان با دوتا کامیون وراننده ادارمون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۳

سلام عرض میکنم خدمت جمشید هاشم پور عزیز و دوست داشتنی برایتان سلامتی و تندرستی از درگاه ایزد منان خواستارم .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۵

درود بر سلطان فیلم‌های اکشن ایران من اولین بار بار استاد را در دهه شصت در فیلم ; بالاش ؛ زیارت کردم، واقعا بازی ایشان جذاب بود .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۸

استاد جمشید آریا زنده باد انشاءالله همیشه سلامت باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۹

عیدغدیرخم براقای جمشید هاشم پور و خانواده محترم ایشان تبریک عرض می کنم انشاا...به سلامتی کامل باشند 🌹🌹🌹🙏

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۷

حیف بخدا لنگش هیچ جاپیدانمیشه استادجمشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۹

این بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینمای ایران جناب آقای جمشید هاشم پور که از زمان انقلاب با خیلی از فیلمهای خوب خود همه رو مجذوب خود کرده انشاالله هر جا که هستند حالشان خوب سالم و تندرست باشند و عوامل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایشان به شایستگی تقدیر و تشکر نمایند. یا علی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۸

آقای هاشم پور محشره

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۴

بی شک یکی از بهترین هنر پیشه های ایران حتی تا چندین سال آینده چه خاطراتی داریم باهاش خدا حفظش کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۰

من هنوز فیلمهایی که هاشم پور بزرگ مرد سینمای ایران بنظر شخصی من حتی بازیگر بین المللی دورانش بودن به تکرار و به تکرار میبینم.در بیابان ورزش سخت میرم به عشق فیلماشون.حق سالمتون کنه یاور بی تمنای سینما

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۱

زنده‌باشی‌همیشه‌عموی‌عزیزودوستداشتنی‌من‌‌انشاالله‌‌سایه‌ات‌ازسرماکم‌نشودعزیزخانواده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۵

فیلم های دفاع مقدس و قاچاق مواد مخدر یادگار و خیرات این بزرگواره خداحافظت کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۲

بهترین بازیگرسینمای ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۱

براتون آرزوی سلامتی وطول عمر از خداوند بزرگ خواهانم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۰۹:۴۳

انشاءالله خداوند به شما سلامتی و طول عمر عطا کنه، تنها کسی که از بازیش واقعا لذت میبردم جناب آقای جمشید آریا بودن.ممنون که با زحماتتون چنین حس قشنگی به یادگار گذاشتید. واقعا پرانرژی قوی و عاشق بازی میکردید❤❤

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۲:۱۸

سلطان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۱۲

سلام علیکم من از پاکستان هستم، عقابها دوبله اردو، اولین فیلمی از ایشان دیدم و خیلی شیفته اش شدم، فکر می کنم ده ساله بودم وقتی ایشان موقع برگشت جان را از دست داد خیلی ناراحت شدم چون ایشان شیرینی تولد بچه اش را نخورد.... متاسفانه فارسی همین قدر بلد ام....

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۵ ۱۲:۵۹

خدا کمکش کنه، مرد دوست داشتنی.🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷