• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403040603721
  • خبرنگار : 30189

ادیب یزدی: در تبلیغات انتخاباتی به دستاوردهای انقلاب لطمه نزنیم

ادیب یزدی: در تبلیغات انتخاباتی به  دستاوردهای انقلاب لطمه نزنیم

سخنران برجسته کشور گفت: «تخریب» در تبلیغات انتخاباتی، بُعدهای درونی مخرّب را تحریک و ساحت انقلاب را تضعیف می‌کند، اما کسی که انتقاد سازنده می‌کند خوبی‌ها را هم می‌بیند و خدمات دولت‌های قبلی را بیان می‌کند و دستاوردهای انقلاب را هم زیر سوال نمی‌برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیب یزدی ـ خطیب برجسته کشور ـ در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تبلیغات بین کاندیدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و هجمه وارد کردن برخی کاندیداها در تبلیغات خود به دولت‌های قبلی و همچنین مشخص کردن مرز بین نقد و تخریب گفت: انتقاد سازنده، اما تخریب ویرانگر است، انتقاد موجب نزدیکی نیروهای وفادار به انقلاب می‌شود اما تخریب فقط تفرقه می‌آورد، انتقاد استعداد انسان‌های نخبه را در جهت یاری رساندن به نظام برمی‌انگیزد.

وی ادامه داد: تخریب، بعدهای درونی مخرب را تحریک و جبهه انقلاب را تضعیف می‌کند، کسی که انتقاد می‌کند خوبی‌ها را هم می‌بیند و خدمات دولت‌های قبلی را بیان می‌کند اما تخریب‌چی خدمات را اصلا نمی‌بیند، ما یک کشور خراب از شاه تحویل گرفتیم اطراف همین تهران کپرنشین‌ها زندگی می‌کردند اما در حال حاضر اثری از کپرنشین‌نان نیست.

این خطیب برجسته کشور خاطرنشان کرد: امروز خدمات انقلاب به روستاها هم رسیده است و آب، برق و گاز هم به دور دست‌ترین مناطق رسیده است، اما تخریب‌چی مگس‌صفت بر روی زخم می‌نشیند و خدمات انقلاب را بیان نمی‌کند. در این کشور در جهات مختلف، دولت‌های مختلف خدمات زیادی را ارائه کردند و گوشه‌ای از کشور نیست که آبادانی در حال رخ دادن نباشد، اما رسانه‌های مانند ایران از اینترنشال یا رادیو آمریکا یکبار شنیدید از خدمات جمهوری اسلامی بگوید، تا به حال دیدید بگویند ایران کرونا را کنترل کرد و رئیس‌جمهور شهید چقدر در این راستا تلاش کرد و نگفتن این شرم است.

ادیب یزدی یادآور شد: دشمنان اگر در همین دولت‌ها کاری اتفاق افتاده باشد که شاید خوب نباشد، سریعا آن را تخریب می‌کنند زیرا تخریب‌چی خواهان عاقبت بخیری مردم نیست، پس برخی در زمین تخریب‌چی‌ها بازی نکنند، همیشه منتقد نیت پاک دارد و باید انتقاد کند زیرا باید یک جریان را اصلاح کند.

ادیب یزدی:انتخاب رئیس جمهور با رای بالا به روند پیشرفت کشور کمک می‌کند

وی افزود: بارها شده است بنده به رفتار برخی انتقاد داشتم اما تمام زوایا را بررسی و سپس نقد کرده‌ام، اما تخریب‌چی کلا به دنبال سیاه‌نمایی و تخریب موارد است و همین امر باعث شده است که وجدان و انصافا را رعایت نکند.

این خطیب برجسته در پایان آحاد مردم را به مشارکت پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: انتخاب یک کاندید اصلح با رای بالا می‌تواند به روند پیشرفت کشور کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha