• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040603679
  • خبرنگار : 50042

فرمانده انتظامی استان خبر داد

همکاری بیش از ۷۰۰۰ نفر برای تامین امنیت انتخابات در گیلان

همکاری بیش از ۷۰۰۰ نفر برای تامین امنیت انتخابات در گیلان

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از همکاری ۷ هزار و ۴۰۷ نفر برای تامین و حفظ نظم و امنیت انتخابات در گیلان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فراهم شدن مقدمات تامین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه سال جاری، اظهار کرد: مجموعه انتظامی به عنوان متولی تامین و برقراری امنیت انتخابات با بهره‌گیری از تجربیات گذشته هیچگونه نگرانی در خصوص تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات ندارد.

وی تعداد کل صندوق‌های اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ۲ هزار و ۶۸۹ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۳۱۶شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار است.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری عوامل بسیج و سپاه با مجموعه انتظامی در تامین نظم و امنیت برخی شعب اخذ رأی خاطرنشان کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت شعبه‌های رای گیری به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۴۷ نیروی پلیس مسئولیت تامین و حفظ نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی سپاه و بسیج نیز در تامین نظم  و امنیت شعب اخذ رای با پلیس همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انجام وظایف ذاتی پلیس در کلانتری‌ها، گشت‌های انتظامی، راه و راهنمایی و رانندگی در روز برگزاری انتخابات نیز اندیشیده شده است، تصریح کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش آفرینی آنها در آینده کشور و تحقق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام و خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای مورد نظر ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ممنوع است، گفت: به ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در سطح استان گیلان توصیه می‌شود از برگزاری برنامه‌هایی که باعث کندی عبور و مرور و ایجاد ترافیک در سطح معابر به ویژه خیابان‌های اصلی می‌شود خودداری کنند.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات توسط هواداران کاندیداها و تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی اکیدا ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتی را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha