• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403040503113
  • منبع : ستاد مبارزه با مواد مخدر

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، آن‌را یادآور مجاهدت‌های رادمردانی همچون شهید آیت الله سیدمحمد بهشتی و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دانست که هر دو در مقام ریاست قوه قضائیه به الگوی قاضی‌القضات عادل و خادم شناخته می‌شدند..

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، دکتر اسکندر مومنی در این متن پیام آورده است:

گرامیداشت هفته قوه قضائیه یادآور مجاهدت‌های رادمردانی از تبار سرخ حسین است. بزرگانی چون شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که هر دو در مقام ریاست قوه قضائیه به الگوی قاضی‌القضات عادل و خادم شناخته می‌شدند و هر دو ققنوس وار در میان شعله های آتش به شهادت رسیدند و نامشان بر جریده تاریخ جاودانه شد و پس از ارتحال، محبوبیت مضاعف یافتند.

امروز به برکت حضور این شهیدان، قوه قضائیه نزد افکار عمومی، وجهه‌ای تراز و اعتباری درخشان دارد و مأمن و ملجاء دردمندان و ستمدیدگان است. قضات جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانی گمنام و مظلوم هستند که خوف از خدا و پایبندی به حقیقت و عدالت نزد آنان باعث شده است تا قوه قضائیه به نهادی پاک و مردمی تبدیل شود.

چه بسیار قضات پاکبازی که شجاعانه از حق دفاع کردند و مقابل گردن‌کشان و قانون‌شکنان ایستادند و جان خود را در این راه فدا کردند و شهید راه عدل شدند.

جا دارد به همین مناسبت از همکاری و همراهی بخش‌های مختلف قوه قضائیه با ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز تجلیل کنم. اگر حمایت خالصانه و مسئولانه قوه قضائیه نبود، بسیاری از موفقیت های این ستاد به دست نمی‌آمد و بلای خانمان‌برانداز اعتیاد شایع‌تر می‌شد.

در پایان با تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست محترم آن قوه و همه قاضیان، مدیران و کارکنان زحمتکش و متعهد قوه قضائیه، یاد شهدای این قوه به ویژه شهیدان سیدمحمد بهشتی و سیدابراهیم رئیسی را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha