• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040503095
  • خبرنگار : 71972

دبیر ائتلاف امنا: مناظره چهارم عمده مسائل را عیان کرد

دبیر ائتلاف امنا: مناظره چهارم عمده مسائل را عیان کرد

دبیر ائتلاف امنا با اشاره به مناظره‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم خیلی مسائل بعد از مناظره چهارم عیان شد و تقریبا مواضع روشن شده است.

سیدنظام الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از مناظره کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به تاکید برخی نامزدها بر ادامه دولت روحانی بودن دولت احتمالی پزشکیان، گفت: این‌که آقای پزشکیان اکثر کابینه و اعضای ستاد آقای روحانی را دور خودش جمع کرده اما می‌گوید، آن‌ها خودشان آمده‌اند عجیب است. ایشان در مناظره‌ها هم تاکید کردند، من رای می‌خواهم و هرکس بیاید راه می‌دهم و البته سیاست‌های کلی نظام را در نهایت پیش می‌برم.

وی ادامه داد: این یک روی سکه است که ما رای را بگیریم و بگوییم بعدش خدا بزرگ است و این‌ها را بیرون می‌کنم، اما آن روی سکه را هم باید دید که این افراد می‌آیند و فردا آقای پزشکیان را دوره می‌کنند که از مدل برخوردها مسبوق به سابقه است و همین مورد قابل پیش‌بینی است.

وی در رابطه با مواضع سایر نامزدها هم افزود: به نظرم آقای جلیلی در این مناظره متفاوت ظاهر شد و آقای پورمحمدی به عنوان وکیل مدافع زنگنه، بحثی را شروع کرد که به ضرر خودش تمام شد. جلیلی در مواجهه با سوالات پزشکیان هم موضوع برجام و FATF  را خوب باز و تشریح کرد. برنامه‌هایش را نیز ارائه کرد و نشان داد، طرف مقابلش برای دعوا آمده و خیلی طرحی ندارد.

وی ادامه داد: آقای قاضی‌زاده در این مناظره‌ها و به ویژه مناظره شب گذشته، دفاع شریفی از شهید آیت‌الله رئیسی و دست‌آوردهایش در حوزه سیاست‌خارجی داشت و هم به نظرم سطح خوبی از سیاست‌ورزی را به مردم ارائه کرد و در این دوره قابل اعتنا ظاهر شده است و مواضع مبنایی و منطقی دارد که گفتمان قابل تکیه‌ و اجماع‌سازی برای جریان انقلابی ارائه می‌دهد.

موسوی تصریح کرد: آقایان قالیباف و زاکانی نیز با نقد بجای شعارهای کلی طرف مقابل، به شفاف شدن صحنه کمک کردند.

دبیر ائتلاف امنا با ابراز تعجب از مواضع پورمحمدی گفت: از مواضع ایشان با توجه به سوابق و نقش پررنگشان در دولت‌های مختلف بعید بود این‌گونه به رد گذشته خود بپردازند. باید دید جامعه روحانیت مبارز، آیا نسبت به مواضع آقای پورمحمدی موضعی دارند یا خیر؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha