• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040402757
  • خبرنگار : 50649

پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز

پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز

ایسنا/فارس دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز در تشریح عملکرد مدیریت شهری در مناطق یازده‌گانه از پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در این مناطق خبر داد.

شهرام سبزیان‌فرد امروز، ۴ تیرماه در برنامه خوشاشیراز ضمن معرفی بخش‌های مختلف در شهرداری گفت: در مجموعه شهرداری کلان‌شهر شیراز دو ارکان معاونت‌ها و مناطق فعالیت می‌کنند که رکن اول هفت معاونت، مسائل راهبردی و سیاست‌گذاری شهرداری را انجام می‌دهند و رکن دوم مناطق یازده‌گانه هستند که مصوبات و دستورات شورای شهر و سیاست‌گذاری شهردار را تبیین می‌کنند.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز ادامه داد: در دو سال اخیر ۵ محور از جمله محرومیت‌زدایی، مناسب‌سازی معابر، پروژه‌های شاخص عمرانی، جهش آسفالت با توجه به سیاست‌گذاری شورای شهر و تأکیدات شهردار در دستور کار مناطق یازده‌گانه قرارگرفته که اولویت آن امیدبخشی در سطح جامعه است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه‌ریزی درآمدی و فضاسازی محیطی در سال ۱۴۰۳ با مناطق یازده‌گانه بر ضرورت تحقق برنامه‌ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش‌بینی‌شده، تأکید کرد و گفت: برای رفاه، آسایش و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان پروژه‌های خوبی در دست اجراست که تکمیل آن‌ها چهره شهر را متحول و زیباتر می‌کند.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ شیراز با بیان اینکه طبق آمار و ارقام اتفاقات خوبی در شهرداری رقم خورده است، تصریح کرد: شهرداری‌ در حوزه خدمات‌رسانی به مردم وضع خوبی دارد که این ادعا از ارائه نظر و پیشنهادات شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ مشخص است.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز در خصوص آسفالت معابر نیز گفت: در طی یک سال گذشته دو میلیون مترمربع سطح معابر در مناطق یازده‌گانه روکش آسفالت انجام‌شده که معادل بالغ‌بر ۳۰۰ هزار تن روکش آسفالت می‌شود و می‌توان گفت وضعیت آسفالت معابر شهری شیراز رضایت‌بخش و مناسب است.

سبزیان‌فرد افزود: ما در خانواده بزرگ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان فهیم هستیم‌ که این امر از تدابیر خوب شهردار کلان‌شهر شیراز بوده است.

وی گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری نهضت خدمات شهری با ۱۵ زیر پروژه است که ابلاغ و مصوب شده و این‌ها باتلاش مضاعف به‌صورت راهبری در حال اتفاق است.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ شیراز با اشاره به دو پروژه جهش عمرانی و آسفالت که از پروژه‌های بزرگ هستند، افزود: دستور کار به مناطق برای مناسب‌سازی معابر ارسال‌شده که در حال انجام کار است.

سبزیان‌فرد با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی شهرداران مناطق و اینکه ما خدمت گذار و خادم مردم هستیم، گفت: باتدبیر شهردار و دستورات ایشان، ابرپروژه‌های بی‌نظیری در حال اجرایی شدن است و چشم‌انداز کلان‌شهر شیراز مثبت است.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از تأکیدات شهردار ارتباطات شهرداران با مردم است که شهرداران مناطق علاوه بر ملاقات عمومی هفتگی در شهرداری در مساجد محله، نماز جمعه و از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداران با مردم ارتباط دارند.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز در پایان بیان کرد: شهرداری نهادی است که درصدد فراهم کردن محیطی آرام و مطلوب برای شهروندان است و پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری در سال ۱۴۰۳ از اولویت‌های مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha