• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1403040402413
  • منبع : پایگاه‌های خبری

رای به گزینه اصلح، رای به جاودانگی و سرافرازی ایران عزیز است

رای به گزینه اصلح، رای به جاودانگی و سرافرازی ایران عزیز است

آنچه در موضوع انتخابات، نامزدهای انتخاباتی و رئیس‌جمهور آینده حائز اهمیت است ناظر بر این موضوع است که مردم باید نامزد اصلح را تشخیص دهند چرا که باید بهترین گزینه برای خدمتگزاری به مردم راهی پاستور شود.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل ظهره‌وند در یادداشتی نوشت: در آستانه حضور حداکثری در پای صندوق رای قرار داریم، بی شک مردم ایران اسلامی برای انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی صحنه‌ای بی‌نظیر خلق می‌کنند و چونان همیشه نام ایران عزیز را بر تارک تاریخ جاودان ثبت و ضبط می‌کنند، چرا که حضور حداکثری در پای صندوق رای به مثابه آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای حفظ یکپارچگی و وحدت کشور و جلوگیری از توطئه‌های بدخواهانی است که تجزیه ایران پهناور را مد نظر قرار دارند.

آنچه در موضوع انتخابات، نامزدهای انتخاباتی و رئیس‌جمهور آینده حائز اهمیت است ناظر بر این موضوع است که مردم باید نامزد اصلح را تشخیص دهند چرا که باید بهترین گزینه برای خدمتگزاری به مردم راهی پاستور شود. از این رو باید مشخصات و مولفه‌های رئیس‌جمهور خادم مردم در نظر گرفته شود و براساس فضای هیجانی رای داده نشود، بلکه با شناخت کامل فردی انتخاب شود که از همه اصلح‌تر باشد به این خاطر اساسا باید به سراغ انتخاب رئیس‌جمهوری توانا رفت، رئیس‌جمهوری که دورنمای ویژه و عملیاتی برای اهداف ملی بخصوص به نسل جوان ارائه و ترسیم کند تا مورد اطمینان همگان بخصوص نسل جوان کشور قرار بگیرد.

آنچه در این موضوع مهم است و باید به عنوان یک نکته اساسی بدان دقت شود این است که کلی گویی راهکار درمان مشکلات کشور بخصوص در بخش اقتصادی نیست، ضمن اینکه با وعده دادن مساله‌ای از هزاران مساله اقتصاد و معیشت مردم حل نمی‌شود، بلکه فردی باید راهی پاستور شود که بداند ایران را به کدام سمت می‌برد و برنامه‌های روشنی برای آینده ایران عزیز داشته باشد.

فردی باید رئیس‌جمهور ایران اسلامی شود که بضاعت لازم برای رساندن ایران عزیزمان را از نقطه کنونی به نقطه مورد نظر داشته باشد.

فردی باید رئیس‌جمهور ایران عزیزمان شود که جایگاه ایران را در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به خوبی بشناسد و از توانایی لازم برای حرکت دادن و رساندن ایران به آن جایگاه و آن نقطه عزیمت را داشته باشد.

در صورتی که مردم به گزینه اصلح رای دهند قطع به یقین می‌توان به آینده امیدوار بود و امیدوار به رسیدن به نقطه عزیمت مورد نظر، در این صورت است که رای دهندگان در نوع مدیریت و دیدگاه‌های بلند رئیس‌جمهور آینده می‌توانند بخشی از آمال، آرزوها و بخشی از خواسته‌ها و مطالبات خود را محقق شده ببینند و بدانند.

در این شرایط امید و اطمینان به جامعه بازمی‌گردد در غیر این صورت با کلی گویی نه تنها وضعیت تغییر نمی‌کند بلکه باید نگران باشیم، لذا برای جلوگیری از افتادن در مسیر نگران کننده‌ای که زمینه‌ساز کاهش بیش از پیش رفاه مردم است و افزایش نرخ تورم، باید به گزینه اصلح فکر کنیم، بشناسیم و رای دهیم تا در مسیر پیش رو در کنار هم و با تکیه بر هم بتوانیم مشکلات را حل و ایرانی آبادان و جاودان برای فرزندان و نسل‌های آینده بسازیم.

منبع:بصیرت

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha