• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040402352
  • خبرنگار : 50975

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

استفاده از فضای مجازی در بصیرت افزایی جامعه

استفاده از فضای مجازی در بصیرت افزایی جامعه

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید با تمام ظرفیت تبیین کرد، با تبیین چهره به چهره و دلسوزانه، شبهه‌زدایی و استفاده از فضای مجازی بصیرت افزایی در جامعه صورت گیرد.

غلامعلی حیدری ۴ تیرماه در نشست قرارگاه تبیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استکی و بهشتی اظهار کرد: راهبرد اصلی این قرارگاه فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت دو قطبی‌سازی در جامعه، تاکید جدی بر موضوع حجاب و عفاف به عنوان یک امر دینی و واجب، توجه به خدمات شهید رئیسی و موضوع جهاد تبیین، گفت: دشمن تلاش می‌کند در فضای انتخابات گسل‌های اجتماعی و مذهبی را فعال و با دو قطبی‌سازی شکاف بین مذاهب و قومیت‌ها را متشنج کند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد تحرکات صنفی و تجمعات را برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه فعال کند، افزود: هتک حرمت و تخریب چهره شهید رئیسی از برنامه‌های اصلی دشمن است.

حیدری با اشاره به اینکه لازم است افراد با بصیرت محور عملکرد خود را طبق فرمایشات مقام رهبری پیش بگیرند، عنوان کرد: باید با تمام ظرفیت تبیین کرد، با تبیین چهره به چهره و دلسوزانه، شبهه‌زدایی و استفاده از فضای مجازی بصیرت افزایی در جامعه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید به خاطر رای گرفتن مبانی و اعتقادات دینی زیر سوال برود، تصریح کرد: دشمن قصد دارد جنایات رژیم صهیونیستی را به داخل ایران انحراف دهد، چراکه عملکرد شهید رئیسی خاری بر چشم دشمن و ضدانقلاب شده است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی مدیری کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بود و لازم است خدمات ایشان را با برقراری چله خدمت، چله تبیین، شوراهای اداری و... برجسته کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراسم چهلم این مرد بزرگ به بهترین نحو در استان انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سراسر استان مراسمات با شکوهی در بزرگداشت یاد و خاطره این عزیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha