• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040402239
  • خبرنگار : 50649

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس:

‌ مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مسائل کشور می‌شود

‌ مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مسائل کشور می‌شود

ایسنا/فارس مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس معتقد است که مشارکت در انتخابات موجب افزایش استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل کلان کشور خواهد شد.

امیررضا خرم‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش‌رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت مشارکت گسترده تأکید کرد و افزود: با مردمی‌سازی و مشارکت مردم در انتخابات، اشتباهات در تصمیم‌گیری‌های مسئولان کاهش پیدا می‌کند و ظرفیت‌های ارزشمند مردمی برای حل مسائل خرد و کلان کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت در انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلح توان رایزنی‌های بین‌المللی و مذاکرات خارجی را در راستای تحقق منافع ملی کشور به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

خرم‌دل تأکید کرد: ضروری است که مردم ایران با حمایت از فرد مورد نظر خود و به طور کلان حضور در پای صندوق‌های رأی پیام واضحی را به کشورهای جهان مخابره کنند.

مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مردم از وعده‌های تکراری، دعواهای سیاسی و گفتمان‌های نادرست خسته شده‌اند. امروز زمان تغییر بزرگ است. هر نامزدی از هر جناحی که با پشتوانه رأی مردم انتخاب شود باید با احترام به مردم و نظر آنان به اجرای تصمیمات کلان بپردازد.

به گفته وی، مشارکت فعالان سیاسی اجتماعی کشور در امور کلان و ایجاد شوراهای مشورتی و عمل به نظر این شوراها در روزهای آغازین دولت جدید و دریافت راه حل‌های کلان حل مشکلات کشور از بدنه نخبگانی به ویژه قشر دانشجو می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

خرم‌دل با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور گفت: رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم تا پای جان درراه مردم خدمت کرد و خستگی‌ها را به جان خرید و در پایان راه جاودانه شد.

مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس اظهار کرد: رئیس جمهور اصلح ما که در ۸ تیرماه توسط مردم شریف ایران انتخاب می‌شود، باید ادامه دهنده راه خدمت به مردم و شهدای خدمت از جمله شهدای جمهور شهید رجایی و شهید رئیسی باشد و در راه نجات ایران از بحران‌ها مشکلات و توطئه‌ها تمام تلاش خود را به کارگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha