• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040402175
  • خبرنگار : 50659

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

بانوان در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، نقش‌آفرین هستند

بانوان در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، نقش‌آفرین هستند

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: شواهد تاریخی، بیانگر حضور موثر و فعال بانوان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است و در انتخابات هم بانوان در زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش‌آفرین و کنشگر هستند.

افسانه جهانی در جلسه کمیته بانوان قرارگاه جهاد تبیین اظهار کرد: شواهد تاریخی، بیانگر حضور موثر و فعال بانوان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است و در انتخابات هم بانوان در زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش‌آفرین و کنش‌گر هستند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید در حوزه بانوان، افزود: بسیاری از اولین‌ها در حوزه زنان و خانواده در دوران دولت سیزدهم اتفاق افتاد و شهید رئیسی، اولین رئیس جمهوری بود که نسبت به اجرایی‌شدن قوانین مرتبط با خانواده و ایجاد زمینه رشد و شکوفایی بانوان اهتمام ویژه‌ای داشت.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این جلسه با تشریح نقشه‌های شوم دشمنان و غرب در راستای خدشه‌دار کردن حجاب بانوان، هدف آنان را کمرنگ کردن نقش محوری زن و مادر در خانواده‌ها عنوان کرد.

محسن پناهیان افزود: ارزشی که در مکتب اسلام به زنان داده شده، در هیچ مکتبی داده نشده و این موضوع نیازمند تبیین برای زنان و دختران جامعه اسلامی است.

وی رفتارهای پیامبر اسلام(ص) در خصوص احترام و ارزش‌نهادن به نقش بانوان و حرمت‌گذاری به حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: لازم است در راستای تبیین نقش زنان در مکتب اسلام کمیته‌ای با هدف رصد و پاسخگویی به زنان و دختران ایجاد شود.

پناهیان با مرور تاریخ اسلام و نقشه‌های غرب در طول تاریخ برای از بین بردن حجاب زنان و خدشه‌دار کردن نقش مسلمانان، زنان و دختران را به آگاهی در این راستا و حفاظت از فرهنگ اسلامی و بومی در خصوص حجاب و عفاف فرا خواند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، حضور و مشارکت بانوان در انتخاب اصلح را یادآور شد و گفت: بانوان باید با شناخت دقیق فردی را انتخاب کنند که در تقویت جایگاه بانوان و حجاب و عفاف موثر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha