• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403040301994
  • خبرنگار : 50022

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

حیات ملت مرهون کار و کارگر است

حیات ملت مرهون کار و کارگر است

ایسنا/البرز مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا الله بداشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای کارگری و تبریک اعیاد و دهه ولایت و امامت؛ در راستای رزمایش بزرگ امیدآفرینی و خدمت رسانی جهادی استان البرز و با حضور در جمع  کارگران یک  شرکت قطعه‌سازی در شهرک صنعتی بهارستان، که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار شد، ضمن تبیین اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارگران، اظهار کرد: پیامبر اسلام بر دستان کارگر بوسه می‌زد و نگاه اسلام به کارگر نگاه متعالی است.

وی با بیان اینکه امروز کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، افزود: کارگر ایرانی ستون و پشتوانه سر افرازی ملت بزرگ ایران است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه اگر تحریم‌ها امروز بی‌اثر شده است، به دلیل حضور و اهتمام کارگران مجاهد ایران اسلامی است، بیان کرد: شما کارگران همواره با بصیرت حداکثری به خوبی در بزنگاه های تاریخی و عرصه‌های مهم حضور موثر داشته اید و امروز یکی از این بزنگاه‌ها حضور حداکثری در سنگر انتخابات است.

بداشتی با بیان اینکه حضور کارگران در دو عرصه دفاع مقدس و در جبهه کار و تولید حماسی و ماندگار بوده است، خاطر نشان کرد: کارگران با حضور موثر در انتخابات حماسه ماندگار در انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور خلق کنند.

حضور در حماسه انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت است  

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز هم در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و تبیین اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارگران، اظهار کرد: تقریبا تمامی مراکز مدیریتی کشور در اختیار رئیس جمهور است و رئیس قوه‌ مجریه بیش از دویست و سی هزار پست مدیریتی را تحت کنترل دارد و به همین سبب سپردن مدیریت کشور به دست فردی اصلح، ولایتمدار و خادم مردم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی‌ و شهدای خدمت باشد از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: رئیس جمهور شهیدمان آیت‌الله رئیسی خودش را سرباز و خادم  ولایت، مردم و نظام  می‌دانست و این مسأله را با حضور حداکثری در میدان خدمت ثابت کرده بود.

وی با بیان اینکه نمی‌شود کسی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که از داخل اتاق و سالن  جلسات بخواهد مشکلات کشور را حل کند، افزود: شهید رئیسی‌ در سی و سه ماه خدمت خود بیش از چهل و هفت سفر استانی داشتند که ما مفتخر بودیم که در دو سفر استانی میزبان این شهید عزیز باشیم.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه هر چقدر میزان مشارکت بالا برود ما دشمنان به ویژه جبهه‌ی استکبار دچار یاس و سرافکندگی می‌شود، تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات در افزایش قدرت عمومی و امنیت ملی کشور و تحقق ایران سربلند بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید ولایت مداری و خدمت به مردم در قلب و زبانش و در کردار و گفتارش جاری باشد، خاطر نشان کرد: فرد اصلح کسی است که همچون افرادی چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی ضمن تحقق تدابیر ولایت از توان اجرایی بالا و همتی خستگی ناپذیر در جهت رفع مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های دشوار در جهت سعادت ملت بزرگ ایران برخوردار باشد و از تمام توان خود در جهت محقق کردن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha