• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403040301881
  • خبرنگار : 71518

گلایه گولسیانی از باشگاه پرسپولیس/ حتی برای خداحافظی هم به من زنگ نزدند!

گلایه گولسیانی از باشگاه پرسپولیس/ حتی برای خداحافظی هم به من زنگ نزدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از سوی این باشگاه با او برای تمدید قرارداد تماسی گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی فوتبال گرجستان در یورو ۲۰۲۴ اولین تجربه حضور در جام ملت‌های اروپا را پشت سر می‌گذارد. حضور گرجستان در این رقابت‌ها با اتفاقی تاریخی برای لیگ برتر ایران همراه بود چرا که گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس توسط ویلی سانیول، سرمربی گرجستان به تیم ملی دعوت شد تا فوتبال ایران نماینده‌ای در یورو ۲۰۲۴ داشته باشد. او در دیدار با جمهوری چک از دقیقه ۸۲ به میدان رفت تا بازی در این رقابت‌ها را هم تجربه کرده باشد.

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، اظهار کرد: جو فوق العاده‌ای اینجا حاکم است. استادیوم‌های فوق العاده خوبی وجود دارد و یورو ۲۰۲۴ به خوبی سازماندهی شده است. این بازی‌ها با بازیکنان و تیم‌های با کیفیت بالا شرایط خوبی برای تماشاگران ایجاد کرده است، البته بازی‌ها بسیار سخت و پر فشار هستند.

او همچنین درباره بازی کردن خودش در دیدار برابر چک هم گفت: خیلی خوشحالم که فرصتی به دست آوردم و بازی کردم. اول از همه در بالاترین سطح فوتبال اروپا هستم و دوم اینکه توانستم در یک بازی رسمی به میدان رفتم. بازی اول مقابل ترکیه، تقریبا مطمئن بودم که در ترکیب اصلی گرجستان خواهم بود اما ثانیه آخر چیزی تغییر کرد و از ترکیب خارج شدم. من رو به جلو ادامه می‌دهم و امیدوارم در بازی بعدی مقابل پرتغال بازی کنم.

این ملی‌پوش گرجستان درباره سانیول، ستاره سال‌های نه چندان دور بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه و سرمربی فعلی تیم ملی گرجستان بیان کرد: سانیول مربی جوانی است. برای او همچنین اولین تجربه حضور در یورو به عنوان مربی است. فکر می‌کنم در این مدت او کار بزرگی برای ما انجام داده است.

بازیکن پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا از سوی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مذاکره شده است یا خیر، توضیح داد: از باشگاه پرسپولیس هیچکس برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفته است. آن‌ها حتی  برای خداحافظی هم با من تماس نگرفته‌اند. بعد از یورو ۲۰۲۴ کمی استراحت خواهم کرد و بعد از آن همه پیشنهاداتم را تجزیه و تحلیل می‌کنم و در مورد آینده‌ام صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۹:۰۴

متاسفانه این مدل برخورد اصلا شایسته نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۲۰:۰۷

فقط در لیگ ما بعد از قهرمانی وارد چالش و بحران حفظ تیم و تقویت تیم میشیم. بحث رفتن تراب خیلی داستان داره. مگه میشه سقف قراردادها را میخوان بهش بدن و بعدا تیم دیگه ای در ایران باشه که بخواد ایشونو جذب کنه؟ یعنی تخلف آشکار. امیدوارم کلا بحث رفتن به یک تیم دیگر منتفی کنه. ماکان جدید سکوت اختیار کرده اند. من شخصا از همان اول میدانستم که قدرت بانک ها در مقابل پتروشیمی ها بسیار پایین تر است. بانک ها اسیب پذیرتر هستند. رعایت سقف قرارداد منجر به حذف زئدهنگام تیم های ایرانی از لیگ اسیا می شه هلدینگ خلیج فارس با دلارو ارز و فروش محصولات به مشتری های گردن کالفت سر و کار داره اما بانکها با چه نوع مشتری هایی سر و کار دارند؟ بانک ها خیلی خیلی اسیب پذیرند . نمیتونم موارد اسیب انها را بگویم که مورد سو استفاده قرار نگیرد. این توافق از ابتدا اشتباه محض بود. پرسپولیس ارزشمندترین تیم ایرانه؛ چرا باید به بانک ها واگذار می شد؟ به جای بانک ها، یک هلدینگ پتروشیمیایی دیگر را باید پای کار می آوردند. خداوند باعث و بانی این خوش خدمتی به استقلال را ببخشه. پرسپولیس فقط با مالکی بنام هلدینگ پتروشیمیایی یا مالکین خارجی میتواند رشد چشمگیر کند. واقعا مسخره نیست که الان که تیم به بخش خصوصی واگذار شده نیز مثلا ترابی یا بیرانوند و.. ممکنه از این تیم بروند؛ ان هم بخاطر پول بیشتر؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۲۰:۲۶

من نمی دونم بازیکنان تو پرسپولیس مطرح می شوند بعدش توقعات آنچنانی دارند بابا تو این گیرو ویر هر کی دنبال کار خودش هست کی حوصله دارد بیاد زنگ بزند که الان کجایی چکار می کنی ووووووالان مثل بیرانوند بخاطر خواسته نجومی تیم و بهم ریخته وباعث تفرقه در تیم شده وبازیکن سالاری اینقدر زیاد شده که هر بازیکنی بخودش اجازه می‌دهد تو کار مربی و سرپرست و مدیرعامل دخالت کند اینجور بازیکنا باید از تیم جدا بشوند حتی اگه دوسال هم تیم نتیجه نگرفت عیبی ندارد ولی بازیکن سالاری در تیم دفن می شود دوم چند تا جوان مستعد و جویای نام را مثل لیموچی .اکبرپور .آقایی پور و یک دروازه بان مطیع مثل نیازمند را بیارید والا اگه دوسال هم نتیجه نگیرید می توانید بالاخره تیم و به اوج رساند تا آن موقع همین بازیکنای مسن و پرمدعا دیگه در تیم جایگاهی ندارند و فوتبال آن تمام خواهد شد