• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040301675
  • خبرنگار : 50160

فعالیت ۴۱۴ کانون فرهنگی - هنری در مساجد استان زنجان

فعالیت ۴۱۴ کانون فرهنگی - هنری در مساجد استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به وجود ۴۱۴ باب کانون فرهنگی - هنری مساجد با عضویت بیش از ۱۵ هزار نفر در استان زنجان، گفت: از این تعداد ۵۸ درصد کانون‌ها در روستاها و ۴۲ درصد در مناطق شهری فعالیت دارند.

محسن اسلامی امروز (یکشنبه ۳ تیر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: سامانه بچه‌های مسجد بستری را برای ثبت کلاس‌های تابستانی فراهم کرده است. این برنامه‌ها با راهبردهای هویت‌سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مسئله محور دقیق و بهره‌مندی متناسب با نیازها، اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح «نشاط و تعالی»، مسجد و محله‌محور بوده و جزو ۶ طرح اصلی قرارگاه شهید آوینی قرار دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد استان زنجان همه ساله با آغاز فصل تابستان میزبان کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی هستند، تصریح کرد: ایجاد جذابیت برای کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه‌های تربیتی از ویژگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد است و این برنامه‌ها با هدف هم‌افزایی تشکیلاتی وانسجام بخشی به فعالیت‌های تابستانی کانون‌ها، ارتقا و تقویت رویکرد تربیتی تمام ساختی در فعالیت‌های کانون، پوشش نیازهای مخاطبان کانون با نگاه جامع و مبتنی بر اقتضائات بومی و حمایت تخصصی از کانون‌های فعال در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه طرح مذکور در محورهای قرآن و عترت، علمی، فرهنگی، تربیتی، هنری، ادبی، مهارت و کارآفرینی، ورزشی، تفریحی و اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: لازم است تا کانون‌های مجری اوقات فراغت برنامه‌ها و عملکرد خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان ادامه داد: برنامه‌ها از اول تیرماه تا ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود و در این طرح خدمات مختلف ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha