• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040301534
  • خبرنگار : 50161

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد

برگزاری رزمایش آمادگی برای انتخابات در استان زنجان

برگزاری رزمایش آمادگی برای انتخابات در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات در سطوح مختلف در همه شهرستان‌ها توسط فرمانداری‌ها انجام شده است، گفت: در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای برگزارکنندگان انتخابات در استان زنجان، دو مرحله رزمایش آمادگی برگزار شده است.

ابوالفضل رفیعی امروز (سوم تیر ماه) اظهار کرد: با برگزاری این رزمایش‌ها، مشکلات احتمالی مشخص و در راستای رفع آنها در روزهای منتهی به انتخابات تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان و شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند، گفت: جلسات مشترک با مسئولان ستادی نامزدهای انتخاباتی برگزار شده و ضمن تشریح و شفاف‌سازی فرآیند انتخابات نیمه‌الکترونیکی، بر رعایت اخلاق و قانون و دستورالعمل‌های مربوط توسط ستادها و هواداران تاکید شده است.

او بیان کرد: براساس بهره‌مندی از تجربه‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تعیین ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی، مشکلی در مناطق روستایی دورافتاده و کم‌جمعیت و صعب‌العبور وجود ندارد. شعب سیار، در تمام اماکن و نقاطی که دسترسی به شعب ثابت وجود ندارد، پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برای دادن رای، شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز خواهد بود، ادامه داد: ثبت احوال استان با اضافه کردن شیفت کاری عصرگاهی حتی در روز برگزاری انتخابات، درخواست صدور یا تعویض و تحویل این مدارک هویتی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

رفیعی گفت: مولفه‌های چهارگانه انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، مبنای تمام برنامه‌ریزی‌ها در ستاد انتخابات است. در این میان، مولفه مشارکت حداکثری بسیار راهبردی و منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی و اقتدار بین‌المللی ملت ایران خواهد شد، بنابراین اهمیت بسزایی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه مردم ما همواره حماسه‌سازند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، افزود: در تداوم حماسه تشییع میلیونی پیکر پاک شهدای خدمت، تحقق حماسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha