• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403040200860
  • خبرنگار : 90047

دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

ورزشکاران المپیکی رشته‌های مختلف ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر انجام می‌شود و مربیان و ورزشکاران المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

* نسرین شاهی بانوی طلایی پاراتیراندازی

نسرین شاهی بانوی طلایی تیم ملی پاراتیراندازی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر داده و معطر می‌کند و امیدهای تازه‌ای در دل‌ها زنده می‌کند. من به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور، از همه هموطنان عزیزم به ویژه همه ورزشکاران جانباز و توان یاب کشور دعوت می‌کنم برای سرافرازی کشور در انتخابات حضور فعال و پرشورتر از همیشه داشته باشند.

* مبینا فلاح کماندار المپیکی

مبینا فلاح کماندار المپیکی همچنین با دعوت از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: همه ما انسان‌ها به دنبال موفقیت هستیم، هدف هم این است که جامعه ای به دور از مشکلات داشته باشیم برای رسیدن به این هدف باید در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب یک نماینده ای ما را با انجام وظایفی برای رسیدن به این هدف کمک کند. به عنوان یک ورزشکار و شهروند از تمام هموطنان خود دعوت می‌کنم که با حضور در انتخابات اولین گام را برای رسیدن به این هدف برداریم.

* مبین محمد ابراهیمی مربی تیم ملی ژیمناستیک

مبین محمد ابراهیمی مربی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان با دعوت از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از تمام جامعه ورزش به ویژه جامعه ژیمناستیک دعوت می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنند.

* سارینا نوری نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کاراته

سارینا نوری نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کاراته از قهرمانان و ورزشکاران برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد و گفت: به عنوان یک ورزشکار از تمام هم وطنانم و جامعه ورزش تقاضا می‌کنم پای صندوق های رای حاضر شوند و با رای خود آینده کشورمان را رقم بزنند تا بتوانیم فردی همانند شهید رییس جمهور آیت الله رییسی دلسوز مردم و اصلح انتخاب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha