• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040100269
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه سمنان:

پرهیز از تخریب نامزدها در مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی ضروری است

پرهیز از تخریب نامزدها در مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی ضروری است

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت پرهیز از تخریب نامزدها و رقبا در مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان، با اشاره به اهمیت انتخابات جمعه آینده، اظهار کرد: انتظار می رود در تبلیغات انتخاباتی اخلاق اسلامی رعایت شود.

وی از تلاش دشمنان برای نا امیدی مردم خبر داد و تاکید کرد: توصیه می‌شود ضمن ضرورت پرهیز از توهین و تخریب، هم نامزدها و هم هواداران آنها انصاف و عدالت را در تبلیغات مد نظر داشته باشند.

او حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ضروری دانست و افزود: تلاش دشمنان این است که از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کنند. آنها به‌دنبال نمایشی جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه سمنان حضور حماسی و حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای عبادی و سیاسی ارزیابی و بیان کرد: مردم علاوه بر حضور حداکثری باید به انتخاب اصلح نیز توجه ویژه کنند.

وی مشارکت در تعیین سرنوشت را حق مردم ارزیابی و اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص گروهک منافقان به انحای متفاوت و با روش‌های مختلف درصدد دلسرد کردن مردم از حضور حماسی و حداکثری در پای صندوق‌های رای هستند.

او خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان و بخصوص منافقین را مستلزم بصیرت‌افزایی و روشنگری بیشتر دانست و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در این روشنگری و بصیرت‌افزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به عملکرد موفق دولت مردمی شهید رئیسی، ادامه داد: انتظار می‌رود رویه‌های درست رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

امام جمعه سمنان ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر، بر لزوم توجه بیشتر به جشن‌های مردمی در این بخش تاکید کرد.

مطیعی همچنین ولادت امام هادی (ع) و جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha