• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403033121114
  • خبرنگار : 50642

نماینده تربت حیدریه در مجلس:

بودجه مدرسه‌سازی در دولت شهید رئیسی قابل توجه بود

بودجه مدرسه‌سازی در دولت شهید رئیسی قابل توجه بود

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه‌هایی که در حوزه مدرسه‌‎سازی در طول این سه سال اختصاص یافته، با بودجه این امر در هشت تا ۱۰ سال گذشته برابر است.

محسن زنگنه، امروز، ۳۱ خردادماه، در بیست‌وششمین همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی که در تالار قدس حرم برگزار شد، اظهار کرد: خدماتی که در دولت شهید رئیسی در خصوص مدرسه‌سازی شکل گرفته، بسیار مطلوب واقع شده است. بودجه‌هایی که در حوزه مدرسه‌سازی در طول این سه سال اختصاص یافته، با بودجه این امر در هشت تا ۱۰ سال گذشته برابر است، بنابراین باید تلاش کنیم که در فضای تبلیغات و انتخابات از اقدامات موثر ایشان چشم‌پوشی نکنیم.

این نماینده مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی در حوزه خیرین دو اقدام بزرگ انجام شده که در دو سال آینده این اقدامات اجرا می‌شوند و انقلاب بزرگی را رقم خواهند زد. برای اینکه بتوانیم امور خود را کنترل کنیم و برای آن‌ها چاره بیندیشیم، نیازمند تعامل درست با همدیگر هستیم. این اقدام در حال اجرا در نتیجه تعامل درست مجمع خیرین با مجلس شورای اسلامی رخ داده است.

عقب‌ماندگی جدی در کلاس درس استان خراسان رضوی وجود دارد

در ادامه یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت تصریح کرد: عقب‌ماندگی جدی در خصوص کلاس درس در استان خراسان رضوی وجود دارد که به همین دلیل احداث ۵۰۰۰ کلاس درس در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همت خیرین استان خراسان رضوی همیشه شامل حال مدرسه‌سازی شده و طی تقسیم‌بندی که صورت گرفته، ۲۵۰۰ مورد در دستور کار همت مجمع خیرین بوده و مابقی برعهده اداره نوسازی مدارس و آموزش و پرورش است. نفس عمل کار خیر در خصوص مدرسه‌سازی بسیار خاص و متعالی است؛ زیرا در علم و آگاهی دانش‌آموزان تاثیر به سزایی می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha