• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403033020824
  • خبرنگار : 50176

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

روایت‌سازی و جریان‌سازی از جشن غدیر انجام شود

روایت‌سازی و جریان‌سازی از جشن غدیر انجام شود
تصویر تزیینی است

ایسنا/لرستان معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه باید تولیدگر روایت باشند، گفت: روایت اول بسیار مهم است و ما نباید اجازه دهیم، روایت اول به دست دشمنان بیفتد.

محمد علی‌نیا امروز (۳۰ خرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، اظهار کرد: به‌مناسبت عید غدیر، جشن مهمانی چند کیلومتری غدیر را در خرم‌آباد داریم که این برنامه عصر روز سه‌شنبه، پنجم خرداد ماه، در بلوار شورای شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی خواستار روایت‌سازی و جریان‌سازی از جشن غدیر شد و افزود: از اصحاب رسانه انتظار دارم در انعکاس خبری جشن غدیر با ستاد مردمی این مهمانی همکاری لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه تا یک واقعیت تبدیل به روایت شود، این احتمال وجود دارد که در معرض تحریف یا خطر قرار گیرد، از اصحاب رسانه خواست تولیدگر روایت باشند و سوژه‌ها و محتواهایی را که در جریان جشن غدیر تولید می‌شود، در رسانه‌ها منعکس کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هیچ‌یک از مناسک و مناسبت‌ها در اسلام به پای غدیر نمی‌رسد، این روز اهمیت ویژه‌ای دارد، به شرکت بیش از ۱۵۰ هزار نفر در مهمانی جشن عید غدیر شهر خرم‌آباد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: استان لرستان در اولین تجربه برگزاری این جشن توانست جزو پنج استان برتر کشور شناخته شود.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌طلبد اصحاب رسانه دست برتر جبهه حق باشند و در جنگ روایت‌ها تلاش کنند حقیقت را به تصویر بکشند.

علی‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: در زمینه معرفی ابعاد شخصیتی شهید جمهور و دستاوردهای دولت سیزدهم تا حدودی کوتاهی شد و شاید بتوان گفت اگر آیت‌الله رئیسی شهید نمی‌شد، ما خصوصیات و خدمات شهید جمهور را نمی‌شناختیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده شهید رئیسی بویژه عضویت ایران در پیمان شانگهای، افزود: ضرورت دارد خدمات آیت‌الله رئیسی و تیمش به زبان ساده برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha