• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403033020646
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار کوتاه از پلیس مازندران

آزادسازی ۱۸۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر

آزادسازی ۱۸۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در رامسر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازی ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی دهستان جواهرده در  حوزه پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها اقدام شد.

وی از آزادسازی ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ارزش زمین‌های رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر  ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نبوی با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی در این ارتباط، اظهارداشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

دستگیری ۴ زورگیر و سارق مسلح

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ زورگیر مسلح و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و بازگرداندن اموال سرقتی به مالباخته خبر داد.

سرهنگ علی قیصری نیز بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از مناطق نوشهر، ماموران موضوع را با حضور درمحل به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران پس از انجام تحقیقات ابتدایی پی بردند که سرقت مسلحانه در پی وجود اختلاف حساب با یکی از همدستان ۳زورگیر سابقه دار بوده،لذا هماهنگی های لازم با مرجع قضایی جهت دستگیری فرد مورد نظر صورت گرفت.

رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری فرد اجیر کننده سارقان مسلح توسط ماموران خبرداد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بازجویی از متهم دستگیر شده ۳ سارق مسلح فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

 وی از کشف ۵۴ میلیون ریال، ۳۰۰ دلار آمریکا، یک قبضه اسلحه شکاری، ۲ قبضه قمه و ۵۰عدد فشنگ اسلحه شکاری خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی متهمان را پس از اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه اموال مالباخته به وی بازگردانده شد، خاطرنشان کرد: هرگونه تسویه حساب با به کارگیری اسلحه گرم و یا سرد از جمله سلاح شکاری ویا قمه جرم بوده، و با خاطیان طبق قانون برخورد جدی می‌شود، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در صورت اختلاف حساب با دیگران، راه قانون را انتخاب کرده تا دچار مجازات های قانونی نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha