• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403033020497
  • خبرنگار : 50649

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

تعریف و اجرای ۵ پروژه هدف گردشگری در شیراز

 تعریف و اجرای ۵ پروژه هدف گردشگری در شیراز

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از تعریف و اجرای ۵ پروژه هدف گردشگری شامل تله کابین، باغ پرندگان، پارک آبی، شهربازی و آکواریوم در شورای ششم خبر داد.

علیرضا اسکندری امروز، ۳۰ خردادماه در برنامه خوشا شیراز گفت: با شروع دوره ششم شورا بودجه به مبلغ ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان تحویل گرفته شد که این رقم در دو سال اخیر به ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رشد داشته است و این رشد ۵ برابری بودجه نشان از عزم و اراده جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای آبادانی شهر شیراز است.

وی با تأکید بر عزم و اراده برای انجام پروژه‌ها در برنامه زمان‌بندی افزود: البته تأمین اعتبارات مالی نیز مهم است که تلاش برای راه‌های کسب درآمد پایدار که به‌صورت همیشگی برای شهرداری تعریف‌شده است به‌خوبی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز در خصوص درآمدهای پایدار و تقدیر از حوزه مالی و اقتصادی شهرداری این کلان‌شهر گفت: در حال حاضر با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری هیچ پروژه نیمه فعال و تعطیل در شهر نداریم که این نشان‌دهنده عزم و اراده جدی مدیریت شهری برای ساختن شهری درخور شأن شهروندان خوب شیراز است.

وی بیان کرد: در کنار پروژه‌های عمرانی که انجام می‌شود تأمین منابع مالی هم بسیار مهم است که ما با همکاری معاونت مالی و اقتصادی شهرداری از طریق سرمایه‌گذاری و راه‌های نوین منابع مالی را تأمین می‌کنیم.

اسکندری با اشاره به اینکه نگاه شورای اسلامی شهر ما در کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری، درآمد پایدار است، تصریح کرد: ۵ پروژه هدف گردشگری «تله کابین، باغ پرندگان، پارک آبی، شهربازی و اکواریوم» در این کمیسیون تعریف شد که شهرداری شیراز با همکاری بخش خصوصی در حال عقد قرارداد و اجرای پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به تاریخ غنی و ارزشمند شیراز گفت: نگاه این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، نگاهی بلند و روشن است که در سایه همدلی، وفاق و همکاری و تعامل و همکاری با شهرداری رخ خواهد داد؛ چراکه در مدیریت این کلان‌شهر با وسعت دید کوتاه به‌جایی نخواهیم رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha