• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032919400
  • خبرنگار : 50121

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خبر داد:

تأیید نهایی ۱۰۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردستان

تأیید نهایی ۱۰۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: در مجموع از ثبت نامی‌های نهضت ملی مسکن و پس از بررسی‌های لازم ۱۰۷۰ نفر تأیید نهایی شدند.

سید امیرحسین زرگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی اردستان سال گذشته قرارداد واگذاری ۵۹ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های سه فرزندی در قالب طرح جوانی جمعیت را به متقاضیان تحویل داده است. همچنین قرعه‌کشی تحویل قطعات ویلایی برای ۲۶ خانواده چهار فرزندی انجام شده است و پس از مصوبه واگذاری استان، انعقاد قرارداد واگذاری با این تعداد انجام می‌شود.

وی با اشاره به تحویل زمین مورد نیاز طرح مسکن کریمان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: اداره راه شهرسازی برای پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول و مسکن کریمان تاکنون برای بیش از ۳۰۰ متقاضی، واگذاری قطعات زمین دو واحدی و تک واحدی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان تحویل داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان در خصوص طرح‌های نهضت ملی، جوانی جمعیت و خانواده ایثارگران در شهرهای اردستان و مهاباد با بیان اینکه با شهرداری‌های این دو شهر برای آماده‌سازی زمین‌ها تفاهم‌نامه انعقاد شده است، گفت: شهرداری‌ها موظف خواهند بود آماده‌سازی زمین‌های طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت و همچنین خانواده‌های اقشار ویژه را انجام دهند که در مرحله اجرا است و تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

زرگری در خصوص وضعیت ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در شهر اردستان ۱۹۰۴ متقاضی ثبت نام کردند که ۷۰۰ متقاضی آنها تایید نهایی شدند. همچنین در شهر زواره ۸۳۶ متقاضی ثبت نام کردند که از آنها ۲۵۰ متقاضی تأیید نهایی شدند و در شهر مهاباد نیز ۸۶۸ متقاضی ثبت‌نام کردند که تاکنون ۱۲۰ متقاضی تأیید نهایی شدند.

وی در خصوص الحاق شهر زواره تصریح کرد: با پیگیری و حمایت‌های فرماندار شهرستان به زودی الحاق اراضی شهر زواره مصوب و ابلاغ و مشکل کمبود زمین در این شهر در خصوص طرح‌های نهضت ملی زمین و مسکن برطرف می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و بنا بر درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، شش هزار متر مربع زمین برای احداث مرکز اورژانس هوایی اردستان به این شبکه واگذار شده است که با توجه به قرارگیری زمین مذکور در جنب محور جاده ترانزیت اردستان - کاشان می‌تواند در صورت ساخت آن خدمات بهتری را به مسافران و مردم شهرستان بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۱ ۱۱:۲۰

از سال ۱۴۰۰ مسکن ملی پرند تهران ثبت نام کردیم با اینکه واجد شرایط هستیم وضیعتمون رو سیستم تایید اولیه در انتظار تایید مدیر بلاتکلیف ۳ ساله مونده حتی تشکیل پرونده انجام نمیدن تایید نهایی نمیکنن هربار شرکت عمران پرند پیگیر شدم میگن اول باید تامین زمین بشه بعد تشکیل پرونده بدن ۳ ساله هنوز تامین زمین نکردن پس کی میسازن به ما تحویل بدن رسانه ها خواهشااا پیگیری کنید